سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب
این فیلم را حتما خواهیم ساخت/

رویین‌تن: در دولت قبلی به «بازیگرالملک» جواب مبهم دادند

ali-royeen-tan

کارگردان فیلم مستند سینمایی «بازیگرالملک» از انتظار چند ماهه برای دریافت پروانه ساخت این فیلم برای شروع تولید آن خبر داد.

کارگردان فیلم مستند سینمایی «بازیگرالملک» از انتظار چند ماهه برای دریافت پروانه ساخت این فیلم برای شروع تولید آن خبر داد.

علی رویین‌تن کارگردان سینما که از مدتی پیش در صدد ساخت یک مستند سینمایی  بوده درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: در دولت قبلی فیلمنامه فیلم سینمایی «بازیگرالملک» را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه کردیم و در پی آن چندین بار پیش‌تولید را به صورت جدی شروع کردیم اما بر خلاف تصورمان پروانه ساخت برای این فیلم هنوز صادر نشده و دلیل این قضیه برای ما مبهم مانده است.

کارگردان فیلم سینمایی «دلشکسته» ادامه داد: شروع تولید این فیلم تاکنون به تعویق ‌افتاده است. ظاهرا ما باید برای به جریان افتادن مراحل دریافت پروانه ساخت دوباره اقدام کنیم تا در شورای جدید فیلمنامه مورد بررسی قرار بگیرد. این کار را هم انجام خواهیم داد. ما یکباره تصمیم نگرفتیم این فیلم را بسازیم که یکباره و به راحتی آن را کنار بگذاریم. تنها این وقفه که حدود یک سال است کمی عوامل را دلسرد کرده است. امیدواریم که به زودی این اتفاق بیفتد و ما تولید را شروع کنیم.

«بازیگرالملک» بر اساس زندگی جمشید مشایخی بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در این مستند سینمایی استاد جمشید مشایخی، با لحظه لحظه‌ زندگی هنری و اجتماعی گذشته‌ خویش، مواجهه‌ای متفاوت خواهد داشت. پیش از این نام علیرضا زرین‌دست به عنوان مدیر فیلمبردار و حسین زندباف به عنوان تدوینگر اعلام شده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>