سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب
انتقاد تهیه‌کننده مجموعه «مختارنامه»/

محمود فلاح: تلویزیون قبل از تصویب طرح از ما سرمایه‌گذار می‌خواهد

mahmood-fallah

تهیه‌کننده «مختارنامه» از بی مهری مسوولان تلویزیون پس از موفقیت سریالش صحبت کرد.

تهیه‌کننده «مختارنامه» از بی مهری مسوولان تلویزیون پس از موفقیت سریالش صحبت کرد.

محمود فلاح به سوره سینما گفت: پس از «مختارنامه» کار جدیدی را شروع نکردم. باید یا سرمایه گذار داشته باشم و یا از بودجه صدا و سیما استفاده کنم، اما متاسفانه نه من سرمایه گذاری یافته ام و نه تلویزیون پولی دارد. حتی دو سه طرح داشتم که مراحل کامل نگارش خود را هم گذراند، اما همینطور به حال خود رها شد، چون بودجه ای به دستم نرسید. شاید پروژه قبلی ما «مختارنامه» سریال موفقی نبوده یا شاید ما عوامل اخلاق گرایی نبوده‌ایم.

وی افزود: سریال ما سه سال است که به طور مداوم از شبکه های مختلف پخش می‌شود و این نشانگر مردمی بودن آن است. این روزها وقتی طرح سریالی را به شبکه می بریم، قبل از اینکه آن را تصویب کنند، از ما می‌خواهند سرمایه گذار را معرفی کنیم. یعنی حتی محتوا را هم مورد بررسی قرار نمی‌دهند تا شاید این بررسی باعث تغییر تصمیم شان در زمینه تخصیص بودجه باشد.

فلاح توضیح داد: این روزها با نگاه به تیتراژ سریال‌ها می توان به واقعیت‌ها پی برد. چه کسانی در حال تولید هستند؟ به چه فیلمنامه‌هایی اجازه پرداخت داده می‌شود؟ گروه عوامل اصلی کار چه کسانی را در بر می‌گیرد. ناگفته‌های زیادی وجود دارد که بهتر است چندان به آن نپردازیم، چون مشکلی را حل نمی‌کند. امیدوارم دوباره شرایط کار برای همه فراهم شود و بزرگان این عرصه، کسانی مثل حسن بشکوفه، دوباره شروع به فعالیت کنند.

محمود فلاح تا کنون فیلم‌های سینمایی «ابرهای ارغوانی»، «بدون اجازه»، «چراغی در مه»، «جایی در دوردست» و … را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>