سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

اکران ویژه «هیس!» در دانشگاه آزاد کرج

hiss-karaj-soureh

فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده سه شنبه ۲۸ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی کرج اکران می‌شود.

فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده سه شنبه ۲۸ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی کرج اکران می‌شود.

سوره سینما- جلسه نمایش فیلم «هیس!» در غیاب خانم پوران درخشنده کارگردان فیلم ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می شود و پس از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور یکی از منتقدین سینما برگزار خواهد شد.

درخشنده جهت اکران فیلم «هیس!…» در لس آنجلس در کشور آمریکا حضور دارد. نمایش فیلم «هیس!…» در سینما لامل لس آنجلس از روز اول آذرماه آغاز می شود. در این فیلم مریلا زارعی، بابک حمیدیان، طنازطباطبایی، شهاب حسینی، جمشید هاشم‌پور، فرهادآییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان،  مهدی ماهانی، امیرآقایی و ستاره اسکندری ایفای نقش کرده اند.

این فیلم داستان کودکی است که در دوران طفولیت مورد آزار قرار می گیرد و به حدی از این اتفاق دچار وحشت و ترس می شود که حتی در بزرگسالی این ترس در ذهنش باقی می ماند. حال «شیرین» که بزرگ شده و تا آستانه ازدواج و تشکیل خانواده پیش رفته، فاجعه ای به بار می آورد که این ترس او ریشه دراتفاقات دوران کودکی اش دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>