سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

«ناخواسته» ۱۵ روز دیگر تمام می‌شود/ چالش مسعود سلامی با کارگذاشتن دوربین

masood-salami

فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی برزو نیک‌نژاد ۱۵ روز دیگر در کویر پایان می‌یابد.

فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی برزو نیک‌نژاد ۱۵ روز دیگر در کویر پایان می‌یابد.

مسعود سلامی فیلمبردار فیلم سینمایی «ناخواسته» به سوره سینما گفت: مشغول فیلمبرداری این فیلم سینمایی کاملا جاده‌ای به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هستم. فیلم اساسا بازی سه کاراکتر اصلی در ماشین است. از این جهت فیلمبرداری سختی را می‌طلبید. این چالش را دوست داشتم و در این جهت مجبور بودم چند وسیله برای جای دوربین بسازم. در حال حاضر فیلمبرداری در منطقه خور بیابانک ادامه دارد و تا ۱۵ روز دیگر هم ادامه خواهد داشت.

فیلمبردار «روز کارنامه» ادامه داد: «ناخواسته» تا الان به دلیل فضای جدیدی که در فیلمبرداری به من داد اتفاق خوبی بوده . واقعا از فضای آپارتمانی تهران خسته شده بودم و دوست داشتم فیلمی متفاوت فیلمبرداری کنم. «ناخواسته» فضای یک کار جدید را به من داد. همین کافی است. هنوز تدوینگر کار مشخص نشده است. اما کارگردان در تلاش است که فیلم را به سی و دومین جشنواره فجر برساند.

در «ناخواسته» مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، فرهاد قائمیان و … به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند. برزو نیک‌نزاد سال‌ها به عنوان دستیار با چهره های مطرحی در تلویزیون چون ابراهیم فروزش، سعید سلطانی، محمد حسین لطیفی و سیروس مقدم همکاری داشته است و «ناخواسته» اولین فیلم سینمایی اوست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>