سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی حسین سلیمانی/

فیلمبرداری «ما همه گناهکاریم» در شمال ادامه دارد

hosein-soleimani

فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» از یک هفته قبل در شمال کشور کلید خورده و همچنان ادامه دارد.

فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» از یک هفته قبل در شمال کشور کلید خورده و همچنان ادامه دارد.

حسین سلیمانی به خبرنگار سوره سینما گفت: به زودی برای بازی در فیلم «ما همه گناهکاریم» اولین فیلم بلند سینمایی حامد امرایی به شمال کشور می روم. روز سه شنبه ۲۸ آبان بازی ام در فیلم سینمایی «پایان خدمت» تمام شد. آخرین سکانس ها از بازی من را در جاده قم و ساوه گرفتیم و پس از چند روز استراحت به گروه آقای امرایی می پیوندم.

وی درباره «پایان خدمت» افزود: این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و کارگردانی حمید زرگر نژاد از حدود ۴۰ روز قبل کلید خورده است و این روزها هفته آخر فیلمبرداری خود را می گذراند. در این فیلم من نقش یک ستوان وظیفه را دارم که با ورود به پاسگاه دچار مشکلاتی می شود. سعید راد در این فیلم در نقش مافوق من ایفای نقش می کند.

این بازیگر ادامه داد: جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی، محمد فیلی و… بازیگران این فیلم هستند. مضمونی اجتماعی دارد و امیدوارم به جشنواره فیلم فجر هم برسیم. درباره «ما همه گناهکاریم» باید بگویم فیلمی اجتماعی با رگه های دینی است و زندگی خانواده ای را روایت می‌کند که در مقطعی دچار بحران می شوند.

«ما همه گناهکاریم» نوشته بهروز افخمی، توسط محسن علی اکبری تهیه شده و بازیگرانی از جمله حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی ، رخساره شجاع الدین، پردیس احمدیه و هنرمندی خردسال به نام آرش صادقی در آن بازی دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>