سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
دیدار ایوبی با خانواده داغدار/

عیادت رییس سازمان سینمایی از سه سینماگر

ayubi-shir-andami

دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی از هما روستا، ولی‌الله شیراندامی وعزت‌الله انتظامی عیادت کرد.

دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی از هما روستا، ولی‌الله شیراندامی وعزت‌الله انتظامی عیادت کرد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، دکتر حجت الله ایوبی عصر یکشنبه سوم آذر با حضور در منزل هما روستا ضمن عیادت از آخرین وضعیت سلامتی و درمانی این هنرمند با سابقه عرصه تئاتر و سینما را اطلاع حاصل کرد. در این دیدار علیرضا رضا داد و محمد حیدری همراه دکتر ایوبی بودند.

رئیس سازمان سینمایی ,پس از عیادت از هما روستا به دیدار ولی الله شیراندامی بازیگر با سابقه سینمای ایران رفت که به تازگی از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را سپری می کند. در این دیدار دکتر ایوبی ضمن آرزوی سلامتی برای شیراندامی از آمادگی سازمان سینمایی برای پیگیری وضعیت درمانی وی اعلام کرد.

ayubi-homa-roosta

حجت الله ایوبی سپس با حضور در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرمانیه، به دیدار عزت الله انتظامی رفت و جویای آخرین وضعیت جسمانی و درمانی وی شد؛ استاد انتظامی بنا به اعلام خود و پزشکان معالج، قرار است امروز از بیمارستان مرخص شود. دکتر ایوبی علاوه بر عیادت از هنرمندان یاد شده ،با حضور در منزل  فرزانه شبانی و مجید فرازمند از فیلمنامه نویسان سینمای ایران ضمن تسلیت به خانواده فرازمند، برای سروش و آرش فرازمند آرزوی آرامش و برای بازماندگان از درگاه خداوند آرزوی صبر و شکیبایی کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>