سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

علی ضیا و تبریک به محمدجواد ظریف/ عذرخواهی از دکتر روحانی

Ali-Zia

مجری برنامه زنده صبحگاهی شبکه سه پیروزی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مذاکرات ژنو را تبریک گفت.

مجری برنامه زنده صبحگاهی شبکه سه پیروزی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مذاکرات ژنو را تبریک گفت.

سوره سینما- از دیروز بکشنبه سوم آذرماه که خبر موفقیت تیم مذاکره کننده ایران در ژنو در رسانه‌های رسمی بازتاب پیدا کرد، جامعه ایرانی غرق در شادی بود. این شادی و واکنش مثبت را می شد در رسانه های مجازی هم دید. تبریک به محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده امروز به «ویتامین ۳» برنامه زنده صبحگاهی شبکه سه هم رسید. صبح امروز دوشنبه چهارم آذر ماه سیدعلی ضیاء در آغاز اجرای برنامه صبحگاهی ویتامین ۳ به نکاتی درباره اتفاقات هفته اخیر کشور اشاره کرد.

وی در این برنامه گفت: در هفته‌ای که می‌گذرد اتفاقاتی برای کشور ما رخ داد که بسیار خوب بود. در این هفته توفیقات فوق العاده‌ای در مذاکرات هسته‌ای به دست آورده‌ایم و من به تیم مذاکره کننده خاصه جناب آقای ظریف خسته نباشید عرض می‌کنم.

ضیاء همچنین به سوء‌تفاهمی اشاره کرد که برای رئیس جمهوی از سخنان او در برنامه اخیر پیش آمده و تأکید کرد: از آقای روحانی عذرخواهی می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>