سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
امیدواریم برای پروانه نمایش به «خرس» توجه شود/

نوروزبیگی: برای «طبقه حساس» و «ملبورن» فرم جشنواره را پرکردیم

melborn

یک تهیه‌کننده سینما چشم انداز جشنواره امسال را نویدبخش دانست و درخواست کرد جشنواره با تمرکز بر ایجاد همبستگی و عدالت برگزار شود.

یک تهیه‌کننده سینما چشم انداز جشنواره امسال را نویدبخش دانست و درخواست کرد جشنواره با تمرکز بر ایجاد همبستگی و عدالت برگزار شود.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: این فیلم توسط مصطفی خرقه‌پوش در مرحله تدوین قرار دارد وهنوز به مرحله راف کات هم نرسیده است. علیرضا علویان قرار است صداگذاری آن را انجام دهد و پیمان یزدیان ساخت موسیقی را برای آن برعهده خواهد داشت. حدود دوماه آینده مراحل فنی این فیلم ادامه خواهد داشت. فرم جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم و امیدواریم برای حضور در جشنواره آماده شود.

وی درباره فیلم سینمایی «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدنیا گفت: مراحل فنی این فیلم تمام شده و آماده نمایش است اما همچنان آن را مورد بازبینی قرار می‌دهیم تا اگر تغییراتی لازم باشد لحاظ کنیم. کیفیت کنونی راضی کننده است امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

نوروزبیگی درباره پیشبینی خود از کیفیت جشنواره فیلم فجر امسال گفت: چشم انداز کلی جشنواره امسال به لحاظ حضور فیلم‌ها و چیدمان مدیریتی آن نوید جشنواره پر باری را می‌دهد. امیدوارم مانند چند سال اخیر که به جشنواره فیلم فجر نگاهی تنگ نظرانه می‌شد و با مرزبندی میان فیلمسازان و تقسیم آنها به فیلمسازان متعهد، غیر متعهد، روشنفکر و غیر روشنفکر سعی در ایجاد از هم گسستگی سینماگران داشتند در جشنواره سی و دوم این اتفاق نیفتد و داوری‌ها عادلانه انجام شود و بنا بر ایجاد همبستگی باشد. همچنین امیدوارم مدیریت سینما نسبت به ارائه پروانه نمایش به فیلم‌ سینمایی «خرس» که از فیلم‌های مهم جشنواره سی‌‎ام بود، توجه ویژه‌ داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>