سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب
الهام پاوه‌نژاد:

«شاهگوش» از قسمت چهارم به بعد جذاب‌تر می‌شود

elham-paveh-nezhad

بازیگر مجموعه «شاهگوش» تاکید کرد این مجموعه از قسمت چهارم به بعد جذاب‌تر می‌شود.

بازیگر مجموعه «شاهگوش» تاکید کرد این مجموعه از قسمت چهارم به بعد جذاب‌تر می‌شود.

الهام پاوه نژاد به سوره سینما گفت: همچنان مشغول بازی در «شاهگوش» به کارگردانی آقای داوود میرباقری هستم و بازی من از قسمت شش به بعد «شاهگوش» شروع می‌شود. اگر این سریال تا امروز توانسته نبض مخاطب را در دست بگیرد، در آینده نزدیک حتما یک موفقیت چشمگیر خواهد داشت، چون به نظرم قصه اصلی تازه از قسمت چهارم به بعد شروع می‌شود. نوع شوخی و روایت سریال در ادامه به گونه ای خواهد بود که مخاطب را راضی‌تر از قبل خواهد کرد.

بازیگر مجموعه «همسران» درباره حضور در مجموعه «هفت سنگ» افزود: علیرضا بذرافشان در سریال «هفت سنگ» خاطره سریال‌های بسیار موفق «همسران» و «خانه سبز» را زنده می کند. در مجموعه تحت کارگردانی ایشان فضای طنزگونه حاکم بر روابط سه خانواده است که من یکی از آنان هستم.

فرهاد اصلانی، حمید آذرنگ، طناز طباطبایی، مرجانه گلچین، اکبر عبدی و … بازیگران «شاهگوش» هستند. الهام پاوه‌نژاد در فیلم‌های سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «زندگی با چشمان بسته» و … مجموعه‌های «یلدا»، «گاو صندوق»، «بیداری» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>