سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۶ ب.ظ چاپ مطلب
کمند امیرسلیمانی:

طنزهای آیتمی تاریخ مصرف ندارند/ همکاری با مدیری در فضایی خاطره‌انگیز

Kamand-AmirSoleymani-_

بازیگر مجموعه تازه مهران مدیری طنزهای آیتمی را جذاب و بدون تاریخ مصرف دانست.

بازیگر مجموعه تازه مهران مدیری طنزهای آیتمی را جذاب و بدون تاریخ مصرف دانست.

امیرسلیمانی به سوره سینما گفت: مدتی است مشغول بازی در مجموعه آیتمی «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری هستم. مخاطب همیشه از دیدن دقایق مفرح و کوتاه خوشحال می‌شود. ما در دهه ۷۰ سریال های طنز آیتمی زیادی داشتیم که مشابه آن در سال‌های اخیر ساخته نشده، وقتی آن آیتم‌های تکراری امروز پخش شوند، دوباره مورد استقبال مخاطب قرار می‌گیرند. به همین دلیل فکر می‌کنم طنز آیتمی به خاطر نوع انتقال سریع حرف خود، هیچ وقت تاریخ مصرف ندارد.

وی افزود: به زودی سریال «بی‌قرار» با بازی من پخش می شود. در این سریال نقش مقابل علی قربانزاده را بازی می کنم. نقش اصلی قصه را لاله اسکندری بازی می‌کند. او به شهر محل کودکی خود برمی گردد و با همبازی آن روزهایش ملاقات می‌کند. در این میان نوعی حس نامطبوع زنانه برای کاراکتری که من بازی می‌کنم، به وجود می آید. در حقیقت ورود این زن به یک زندگی با شکل گرفتن نگرانی‌هایی همراه است.

سریال «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام دهه آخر صفر از شبکه سه پخش می‌شود، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، محمد صادقی، کامران تفتی، لاله اسکندری، سارا خوئینی‌ها، مریم بوبانی، مریم سلطانی و … بازیگران اصلی این مجموعه هستند. کمند امیرسلیمانی پیشتر در مجموعه‌های «مشق عشق»، «پدرسالار» و فیلم‌های سینمایی «شبانه»، «قرمز» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>