سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
مراقبم مشابه با «ساختمان پزشکان» بازی نکنم/

رهنما: نسبت به سینما امیدوارتر شده‌ام/ ادامه تصویربرداری «هفت سنگ» تا اسفندماه

farnaz-rahnama

فرناز رهنما تأکید کرد به بازی در مجموعه «هفت سنگ» به واسطه همکاری با کارگردانی خوش‌فکر و بازیگرانی تئاتری افتخار می‌کند.

فرناز رهنما تأکید کرد به بازی در مجموعه «هفت سنگ» به واسطه همکاری با کارگردانی خوش‌فکر و بازیگرانی تئاتری افتخار می‌کند.

رهنما درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: حدود سه ماه است که مشغول بازی در سریال «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان هستم. «هفت‌ سنگ» داستان سه خانواده است که برخلاف شیوه‌های مرسوم این سه خانواده در یک ساختمان زندگی نمی‌کنند و ما قصه آنها را به صورت موازی می‌بینیم اما نهایتا در جایی هر سه خانواده را در کنار هم خواهیم دید.

این بازیگر اضافه کرد: تا پایان اسفندماه باید ۴۰ قسمت را ضبط کنیم و تا الان نصف سریال را تصویربرداری کرده‌ایم. تقریبا فرصت پذیرفتن یک پروژه جدید را ندارم. در هر قسمت «هفت‌سنگ» همه بازیگران باید حضور داشته باشند به همین دلیل حجم زمانی که از بازیگر می‌گیرد زیاد است.

وی افزود: نقش عروس خانواده و همسر بهنام تشکر را بازی می‌کنم. با توجه به اینکه این مجموعه اساسا طنز است و من قبلا در مجموعه طنز «ساختمان پزشکان» نقش همسر تشکر را بازی کرده بودم بنابراین خیلی مراقب بودیم که ترکیب ما دو نفر یادآور مجموعه «ساختمان پزشکان» نشود. در این مسیر دقت‌نظر علیرضا بذرافشان همراه ماست.

وی افزود: در سریال «هفت سنگ» تقریبا همه بازیگران اصلی و بازیگران مهمان تئاتری و یا دارای سابقه تئاتری هستند. حضور در چنین مجموعه‌ای همیشه برای من لذت‌بخش‌تر و شیرین‌تر از حضور در پروژه‌هایی است که همکارانم بیشتر بازیگران تلویزیونی هستند. البته منظورم بی احترامی به همکاران دیگر نیست. به دلیل تعلق خاطری که به تئاتر دارم از همکاری با دوستانی که هم‌سلیقه خودم هستند لذت بیشتری می‌برم.

رهنما گفت: علیرضا بذرافشان نگاه خوبی در کارگردانی دارد و آینده‌اش درخشان است. ادبیات روز را به خوبی در فیلمنامه‌اش منعکس می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود مخاطب با اثری که منطبق بر ادبیات زندگی خودش باشد ارتباط بهتری برقرار کند.

وی اضافه کرد: خوشحالم تقریبا بعد از ۹ ماه انتظار برای یک پیشنهاد خوب به «هفت سنگ» پیوستم. پیشنهادی که بابت بازی کردنش سرافکنده نخواهم بود و به آن افتخار می‌کنم. خیلی سخت است که در دوران بیکاری هر پیشنهادی را قبول نکنی. در این دوران پیشنهادهایی که در سینما داشتم از کیفیت خوبی برخوردار نبودند. اما نسبت به سینما امیدوارتر هستم و همچنین امیدوارم بعد از «هفت سنگ» با پیشنهادهای خوبی در این حوزه رو به رو باشم.

در مجموعه «هفت سنگ» مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، ارسلان قاسمی، محمد پاک‌نیت، مینا جعفرزاده، شبنم مقدمی، بهنام تشکر و … بازی می‌کنند. از علیرضا بذرافشان پیشتر مجموعه «نابرده رنج» را در مقام کارگردان دیدیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>