سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
شهرزاد کمال‌زاده:

همبازی بودن با عرب‌نیا/ رضایت از حضور در «بچه‌های نسبتا بد»

5f70118efccd6639bbeb04f7c151ae92

بازیگر مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» از حضور در این مجموعه و همکاری با سیروس مقدم ابراز رضایت کرد.

بازیگر مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» از حضور در این مجموعه و همکاری با سیروس مقدم ابراز رضایت کرد.

شهرزاد کمال زاده به سوره سینما گفت: پخش مجموعه «بچه های نسبتا بد» ساخته سیروس مقدم به تازگی به پایان رسیده و از اینکه بازی در آن را تجربه کردم، خوشحالم. نقشم یک کاراکتر خاکستری بود و به دلیل داشتن ویژگی‌های مثبت و منفی توأمان کاراکتر جذابی شد که بازی در آن برای من لذتبخش بود. نقش طلا برای مخاطب در نهایت با یک غافلگیری همراه بود که همین موضوع باعث می شد آن را بیشتر دوست داشته باشم.

کمالی‌زاده درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر بر سر تصویربرداری سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب نیا هستم و نقش مقابل ایشان را بازی می‌کنم. وقتی کارگردان کار بازیگر هم باشد، زبان مشترک مورد نیاز بین عوامل اصلی فیلم شکل می گیرد و همین باعث می شود ما چند گام رو به جلو حرکت کنم. در این سریال نقش رویا را بازی می‌کنم. دختری که همسر یک افسر پلیس است و نگرانی های زندگی با چنین فردی را درک می کند. بازی در این مجموعه را از حدود یک ماه قبل آغاز کرده‌ام و تا یک ماه دیگر هم ادامه خواهدد داشت.

این بازیگر درباره دیگر تجربه‌های خود توضیح داد: در فیلم دیگری به نام «روزگار عشق و خیانت» به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داوود بیدل بازی کرده‌ام. این فیلم داستان زنی به نام پروانه و دخترش آینه را روایت می‌کند، در این فیلم سینمایی با میلاد کی‌مرام، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور و جمشید هاشم‌پور همبازی هستم.

شهرزاد کمال‌زاده در سریال‌های «روزگار قریب»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «هزاران چشم» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>