سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۲ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
«تنهای تنهای تنها» 43 میلیون و «ترنج» 23 میلیون تومان/

فرجی: برای فیلم‌های فرهنگی فروش در اولویت اول نیست

Toranj1

مدیر پخش و بازاریابی حوزه‌هنری از فروش فیلم‌هایی که این روزها اکران شده خبر داد و بحث فروش را برای فیلم‌های فرهنگی در اولویت اول ندانست.

مدیر پخش و بازاریابی حوزه‌هنری از فروش فیلم‌هایی که این روزها اکران شده خبر داد و بحث فروش را برای فیلم‌های فرهنگی در اولویت اول ندانست.

فیلم‌های سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی اکران شده است، غلامرضا فرجی درباره وضعیت فروش این فیلم‌ها به سوره سینما گفت: امروز که ۱۱ روز از شروع نمایش فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها»  می‌گذرد، این فیلم با ۱۱ سالن سینما در تهران توانسته ۴۳ میلیون تومان فروش داشته باشد. اکران شهرستان فعلا برای این فیلم سینما هویزه مشهد را در نظر گرفتیم و یک سالن سینما در بوشهر. همچنین فیلم سینمایی «ترنج» با گذشت ۱۱ روز از زمان شروع اکران با ۱۰ سالن سینما توانسته ۲۳ میلیون تومان فروش داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین فیلم‌هایی باید کمی از اکرانشان بگذرد، تا بتوانند از طریق مردم و پیشنهاد به یکدیگر تماشاگر خود را پیدا کنند، احتمال دارد فروش آنها در روزهای آینده سیر صعودی داشته باشد. اما باید بدانیم که فیلم‌های فرهنگی بحث گیشه برای آنها اولویت اصلی نیست. ما هم اکنون مشغول فراهم کردن شرایط  اکران فیلم سینمایی «سربه مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست  به عنوان فیلم بعدی هستیم که به زودی روانه اکران خواهد شد.

«ترنج» و «تنهای تنهای تنها» را حوزه هنری پخش کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>