سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
همراهی برای راه‌اندازی خانه ایتام/

فیتیله‌ای‌ها با «پاتینگا پاتینگا» برای نوروز آماده می‌شوند/ عموها با شمایل جدید

fitileh

محمد مسلمی تأکید کرد قرار است فیتیله‌ای‌ها متنوع‌ترین برنامه‌ها را در اجرای نوروز ۹۳ داشته باشند.

محمد مسلمی تأکید کرد قرار است فیتیله‌ای‌ها متنوع‌ترین برنامه‌ها را در اجرای نوروز ۹۳ داشته باشند.

مسلمی از اعضای گروه فیتیله‌ای‌ها درباره جدیدیترین خبرهای این گروه به سوره سینما گفت: یکی از برنامه‌هایی که این روزها در حال پیگیری آن هستیم راه‌اندازی خانه ایتام «گلستان علی» در شهرها است. قرار است با مشارکت مردم و با حمایت مؤسسه «گلستان علی» که در مشهد است در هر شهری خانه‌ای برای ایتام، معلولین یا سالمندان تأسیس کنیم. همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ارئه یک برنامه متفاوت در نوروز ۹۳ هستیم.

وی افزود: با فرمی جدیدتر از گذشته در نوروز ظاهر خواهیم شد و برنامه‌های متفاوت و تازه‌ای را تدارک خواهیم دید. به احتمال زیاد سریال «پاتینگا پاتینگا» را برای نوروز روی آنتن خواهیم داشت. این سریال در حال حاضر در مرحله جذب سرمایه است به محض اینکه این قضه حل شود پیش‌تولید رسمی را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره حضور عمو فیتیله‌ای‌ها در اختامیه جشنواره شاپرک‌های شهر که چند روز پیش در تهران پایان یافت توضیح داد: عموهای فیتیله‌ای از ۱۰ سال پیش که سفرهای خود را به روستاها و شهرها برای همراه شدن با جریان‌های اجتماعی آغاز کرد تا کنون سعی کرده‌اند در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند. سرزدن به شهرهای زلزله‌زده یا آسیب‌دیده از سیل، سر زدن به کودکان سرطانی یا عیادت از بیماران خاص را همیشه از وظایف خود می‌دانستیم و همیشه به یاد کودکان کار بوده‌ایم. برای این کودکان تلاش زیادی کرده‌ایم و خوشحال شدیم که برای اولین بار جشنواره‌ای با موضوع کودکان کار برگزار شد. ما حامی بچه‌های کار هستیم و مثل تمام هنرمندان و ورزشکاران که همیشه در چنین صحنه‌هایی حضوری گرم دارند حضور خواهیم داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>