سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

فیتیله‌ای‌‌ها به آپارات نقلِ مکان کردند

fitile

کارگردان فیتیله گفت: برای ایام نوروز ۹۵ در تدارک برنامه‌ای شاد هستیم که از طریق شبکه مجازی «آپارات» آن را عرضه می‌کنیم.

به گزارش سوره سینما، محمد مسلمی (کارگردان و بازیگر برنامه فیتیله) درباره ‌فعالیت‌های اخیر فیتیله‌ای‌ها بعد از توقف برنامه تلویزیونی این گروه گفت: درحال حاضر دو فیلم‌نامه آماده در  ژانر کودک و و نوجوان به یکی – دو تهیه‌کننده ارائه داده‌‌ایم و در حال رایزنی هستیم.

وی در این‌باره که چه زمان کار آغاز خواهد شد و آیا چشم‌انداز جشنواره کودک را هدف گرفته‌اید؟ گفت: طی یک هفته آینده نتیجه این‌که کدام فیلم‌نامه ساخته شود؛ قطعی شده و با تهیه‌کننده به تفاهم می‌رسیم.

مسلمی با تاکید بر این مطلب که برای ما جشنواره اولویت ندارد؛ اضافه کرد: برای ما مهم کار کردن برای بچه‌هاست. در برخوردهایی که با بچه‌ها در کوچه و خیابان داریم؛ شاهدیم که چه‌قدر با آن سن کم از نبود برنامه فیتیله روی آنتن تلویزیون ناراحت هستند.

وی با بیان این‌که عدم پخش فیتیله به بچه‌ها آسیب می‌زند؛ درباره رایزنی‌های صورت‌گرفته برای پخش مجدد این برنامه گفت: حرفی درباره ادامه برنامه زده نشده و برای پخش سری جدید فیتیله هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

به اعتقاد کارگردان و بازیگر برنامه فیتیله؛ برای مسئولان سازمان صداوسیما شادی بچه‌ها دراولویت نیست و این‌ موضوع که این گروه سنی منتظر پخش این برنامه هستند نیز برایشان اهمیتی ندارد. در این شرایط مسائل دیگری برای سیاستگذاران صداوسیما مهم است. آن‌ها ترجیح می‌دهند که فضای انتخابات را در کمال آرامش جلو ببرند.

وی درباره این‌ موضوع که آیا فیتیله‌ای‌ها برای ایام عید برنامه ویژه‌ای دارند؟ گفت: برای این ایام در تدارک برنامه‌ای شاد هستیم که از طریق شبکه مجازی «آپارات» آن را عرضه می‌کنیم.

منبع: ایلنا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>