سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
سام قریبیان در گفتگو با سوره سینما:

«۳۶۰ درجه» در انتظار سرمایه‌گذار/«خط ویژه» یکی از فیلم‌های بفروش سال ۹۳

sam-gharibian

سام قریبیان از بازی در فیلم سینمایی «خط ویژه» به خاطر فیلمنامه استاندارد آن ابراز خرسندی کرد.

سام قریبیان از بازی در فیلم سینمایی «خط ویژه» به خاطر فیلمنامه استاندارد آن ابراز خرسندی کرد.

قریبیان بازیگر و کارگردان درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» که قرار است کارگردانی کند، به سوره سینما گفت: هنوز برای فیلم سرمایه‌گذار پیدا نکرده‌ام. در شرایط حاضر اگر بودجه دولتی نباشد کمتر فیلمی با سرمایه شخصی ساخته می‌شود. اکثر فیلم‌هایی که در ماه‌های اخیر کلید خوردند از حمایت دولتی برخوردار بودند. تقریبا همه عوامل پشت دوربین «۳۶۰ درجه» را انتخاب کرده‌ام و با برخی بازیگران هم صحبت‌هایی داشته‌ام ولی تا تکلیف سرمایه‌گذار روشن نشود نمی‌توان درباره تاریخ دقیق کلید خوردن آن صحبت کرد.

فیلمنامه‌نویس «گناهکاران» ادامه داد: این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «خط ویژه» هستم. نقش من در این فیلم خاص و متفاوت است. از ابتدای سال تاکنون چند پیشنهاد برای بازی داشتم که می‌توانم بگویم «خط ویزه» بهترین آنها بود. این فیلمنامه جذاب و متفاوت است و پیش‌بینی می‌کنم یکی از فیلم‌های بفروش سال آینده خواهد شد. فیلم هم برای مخاطب ساخته شده و هم استانداردها را رعایت کرده و بسیار خوش‌ساخت است. ترکیب بازیگران این فیلم با پیشینه‌های متفاوت یکی از جذابیت‌های این فیلم است. با کمال میل در این فیلم بازی کردم و حدود دو هفته دیگر کارم در این پروژه ادامه خواهد داشت.

سام قریبیان در فیلم‌های «ترانزیت»، «جدال در تاسوکی»، «لاله» و … بازی کرده است. در «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، هانیه توسلی، محسن کیایی، مصطفی زمانی، هومن سیدی و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>