سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
به علت ترافیک کاری بازیگران و عوامل/

«خانه‌های شیشه‌ای» بعد از جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود

naser-refayee

کارگردان فیلم سینمایی «خانه امن است» از شروع پیش‌تولید و فیلمبردای فیلم جدید خود «خانه‌های شیشه‌ای» بعد از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

 کارگردان فیلم سینمایی «خانه امن است» از شروع پیش‌تولید و فیلمبردای فیلم جدید خود «خانه‌های شیشه‌ای» بعد از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

ناصر رفایی که مدتی پیش برای فیلمنامه سینمایی «خانه‌های شیشه‌ای» به تهیه‌کنندگی خود پروانه ساخت دریافت کرده درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: قبل از آنکه پروانه ساخت را دریافت کنیم پیش‌تولید این فیلم را تا حدی انجام دادیم. اما بعد از دریافت پروانه ساخت با ترافیک کاری که برای عوامل و بازیگران وجود دارد تصمیم گرفتیم فیلمبرداری را بعد از جشنواره فیلم فجر امسال شروع کنیم.

وی ادامه داد: در چنین ایامی به علت نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر تقریبا همه چیز تحت الشعاع این رویداد مهم سینمایی قرار می‌گیرد. از آنجا که در فضای فیلمنامه فصل سرما عنصر مهمی است تلاش می‌کنیم فیلمبرداری این فیلم را تا اواخر زمستان به طور حتم به اتمام برسانیم چرا که اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم تا سال آینده صبر کنیم.

رفایی افزود: با برخی از عوامل مذاکره شده و تقریبا حضور علی لقمانی به عنوان مدیر فیلمبردای و یدالله نجفی به عنوان صدابردار قطعی است. با بازیگرانی مذاکره کردیم که به علت شلوغی برنامه آنها گذاشتیم تا شروع پیش‌تولید جدی نزدیک به جشنواره دوباره با آنها وارد مذاکره شویم. کل فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام خواهد شد.

«خانه های شیشه ای» در مورد مناسبات و فضاهای موجود در زندگی شهری و به خصوص پایتخت است. ناصر رفایی فیلم‌های سینمایی «چتر سبز»، «خانه امن است» و «صبحی دیگر» را کارگردانی کرده است.