سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
سینایی به سوره سینما گفت:

«قطار زمستانی» در اولویت ساخت فارابی بود/ مدیران جدید سوژه را دوست دارند

khosro-sinayee

کارگردان فیلم سینمایی «عروس آتش» شروع تولید فیلم «قطار زمستانی» را وابسته به تامین بودجه از طرف فارابی و سرمایه‌گذار لهستانی دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «عروس آتش» شروع تولید فیلم «قطار زمستانی» را وابسته به تامین بودجه از طرف فارابی و سرمایه‌گذار لهستانی دانست.

خسروسینایی که قرار بود فیلم سینمایی «قطار زمستانی» را با مشارکت بنیاد سینمای فارابی و یک کمپانی لهستانی مقابل دوربین ببرد، درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: مذاکرات و توافقات نهایی میان طرف لهستانی و بنیاد سینمای فارابی برای تولید این فیلم انجام شد و تولید این پروژه در اولویت کاری قرار گرفت. با تغییر مدیریت، دوستان جدید پرونده این فیلم را مطالعه کردند و طبق مذاکراتی که داشتیم خوشبختانه نسبت به سوژه ابراز علاقه کردند.

کارگردان فیلم سینمایی «در کوچه‌های عشق» ادامه داد: با تامین بودجه از سوی فارابی و لهستان امیدواریم تولید این فیلم در فصل زمستان امسال آغاز شود. من کار خودم را تا این مرحله انجام دادم و عملی شدن این پروژه به تامین بودجه و فراهم شدن شرایط ساخت آن بستگی دارد.

این کارگردان درباره فعالیت کنونی خود گفت: سعی می‌کنم بیکار نباشم و همواره مشغول نوشتن و کارکردن هستم. اما ساخت این فیلم برایم در اولویت کاری قرار دارد.

خسرو سینایی فیلم‌های سینمایی «هیولای درون»، «یار در خانه»، «مثل یک قصه» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>