سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۹:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

فراخوان جشنواره فیلم ۱۰۰ منتشر شد

Jashnvareh100

فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ در چهار بخش منتشر شد.

فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ در چهار بخش منتشر شد.

سوره سینما- در پی اعلام زمان برگزاری جشنواره و با انتصاب سید محمد مهدی طباطبایی نژاد به عنوان دبیر هنری، فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ اعلام شد. این دوره از جشنواره در چهار بخش: مسابقه ملی، سینمای اخلاق، بین الملل و چشم انداز ایران ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.
در بخش اصلی جشنواره که با عنوان مسابقه ملی نامگذاری شده است فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی به رقایت می پردازند.

بخش سینمای اخلاق نیز مربوط به انتخاب هنرمندانی است که در میان آثار سینمایی تولید سال ۱۳۹۱ نقش به سزایی در ارتقاء سینمای ایران با مضامین اخلاقی و انسانی داشته اند که به صورت مستقل داوری خواهد شد.

در بخش بین الملل جشنواره که صرفاً برای حضور شرکت کنندگان خارجی است در سه قالب مستند، داستانی و پویانمایی آثار برگزیده خواهد شد.

بخش چشم انداز ایران ۱۴۰۴ دیگر بخش جشنواره می باشد که در آن فیلم هایی که به منظور تبیین، تفسیر،…تعمیق مباحث و اهداف مطرح شده سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب مستند، داستانی و پویانمایی ساخته شده باشد مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

برای این دوره از جشنواره جوایز متعددی در نظر گرفته شده است که در روزهای ۲۳ تا ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ به آثار برتر اهدا خواهد شد. آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ خواهد بود و ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ آیین اختتامیه جشنواره در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

مدت زمان فیلم های شرکت کننده در نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ با احتساب تیتراژ ۱۰۰ ثانیه در نظر گرفته شده است و متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.artfest.ir مراجعه کنند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>