سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۶ ب.ظ چاپ مطلب

شورای مرکزی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران ابقا شدند

anjoman-taheye-konandegan-mostaghel

مجمع عمومی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران به عنوان تقدیر و تشکر از اعضای شورای مرکزی برای یک دوره دو ساله دیگر آنها را ابقا کرد.

مجمع عمومی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران به عنوان تقدیر و تشکر از اعضای شورای مرکزی برای یک دوره دو ساله دیگر آنها را ابقا کرد.

سوره سینما- مجمع عمومی عادی با حضور اکثریت مطلق آرا تشکیل شد،در ابتدای جلسه‌ امین تارخ، سلیمان علی محمد و بهرام محمدی‌پور به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند. سپس رئیس و اعضای شورای مرکزی گزارش فعالیت دوره گذشته را بیان داشتند. در ادامه یوسف صمدزاده بازرس انجمن گزارش دارد که در دوره گذشته ۱۰۲ جلسه توسط شورای مرکزی تشکیل شده و فعالیت شورا را مورد تائید و تاکید قرار داد.

غلامرضا آزادی خزانه‌دار انجمن نیز اعلام کرد که خوشبختانه انجمن فقط متکی به دریافت وجه از اعضاء بوده است وبراساس نظر شورای مرکزی هیچگونه وجهی از هیچ مرکز دولتی دریافت نکرده است. نمایندگان انجمن در تعاونی مسکن نیز گزارش خود را ارائه نمودند. در ادامه جلسه حسن قلی‌زاده،ناصر محمدی و مجید گلیان به عنوان هیات‌نظارت به جمع هیات رئیسه اضافه شده و بحث انتخابات شورای مرکزی انجمن آغاز شد. جمعی از اعضای مجمع عمومی در جهت تقدیر و تشکر از زحمات شورای مرکزی و بازرس پیشنهاد دادند که کلیه آنان برای یک دوره دو ساله دیگر ابقاء شوند و این پیشنهاد به اتفاق آراء مورد تصویب کلیه حاضران قرار گرفت و به این ترتیب شورای مرکزی برای دو سال آینده ابقاء شدند.

اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل عبارتند از منیژه حکمت، سید غلامرضا موسوی، امیر حسین‌ شریفی، عبدالله اسفندیاری، علی واجد سمیعی، غلامرضا آزادی، رحمان رضائی، محمدرضا عالی پیام، غلامرضا گمرکی، خسرو امیر صادقی، محمد بانکی و یوسف صمدزاده بازرس انجمن تهیه‌کنندگان مستقل هستند.