سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
بازی در نقش مثبت/

حمید ابراهیمی خاطرات جنگ را مرور می‌کند

IMG16311841

حمید ابراهیمی از نقش جدید خود در مجموعه «در بند اروند» با عنوان یک نقش متفاوت یاد کرد.

حمید ابراهیمی از نقش جدید خود در مجموعه «در بند اروند» با عنوان یک نقش متفاوت یاد کرد.

ابراهیمی به سوره سینما گفت: این روزها در شمال کشور به سر می‌بریم و من مشغول بازی در مجموعه «در بند اروند» ساخته سیامک صرافت هستم. در این مجموعه نقش کاراکتری به نام سلمان را دارم. او مردی است که با خاطرات خودش از جنگ زندگی می‌کند.

وی افزود: بازی من دو روز قبل شروع شد و فکر می کنم کل پروژه تا ۴۵ روز دیگر ادامه داشته باشد. من در مجموعه های «یه تیکه زمین» یا «زمانی برای عاشقی» نقش‌هایی منفی را تجربه کردم، اما سلمان یک کاراکتر مثبت است. از اینکه دارم یک نقش این چنینی با ویژگیهایی که مدتی بود از آن دور بودم، بازی می کنم، خوشحالم و امیدوارم بتوانم به خوبی از پس آن بر بیایم.

در خلاصه داستان «دربند اروند» آمده: بهزاد نویسنده‌ای جوان برای نوشتن زندگینامه یک رزمنده که به طرز مرموزی به شهادت رسیده وارد روستایی در شمال کشور می شود اما در این میان کسانی نمی خواهند راز شهادت برملا شود. تصویربرداری این سریال در شهرهای مختلف مازندران اعم از ساری، قائمشهر، بابلسر، نکاح و… انجام خواهد شد. عمار تفتی، زهرا سعیدی، نفیسه روشن، جلیل فرجاد، حسن اسدی، افشین نخعی، وحید شیخ زاده و رزیتا غفاری در این مجموعه بازی می‌کنند.