سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
یک درام اجتماعی/

«کوروش زنده‌ است» به جشنواره فیلم فجر امسال نمی‌رسد

mehrdad-farid

کارگردان فیلم سینمایی «بی‌تابی بیتا» از شروع فیلمبرداری فیلم جدید خود «کوروش زنده است» در بهمن ماه خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «بی‌تابی بیتا» از شروع فیلمبرداری فیلم جدید خود «کوروش زنده است» در بهمن ماه خبر داد.

مهرداد فرید کارگردان سینما که مدتی پیش برای فیلمنامه سینمایی «کوروش زنده‌ است» با تهیه‌کنندگی خود پروانه ساخت دریافت کرد، درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: ما بنا داشتیم این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده کنیم اما به علت دیر صادر شدن پروانه ساخت، با توجه به زمان کمی که تا جشنواره مانده تصمیم گرفتیم حضور در جشنواره امسال را در اولویت قرار ندهیم.

وی ادامه داد: به تازگی پیش‌تولید جدی این فیلم آغاز شده و مذاکره با عوامل و بازیگران را شروع کردیم. طبق برنامه‌ریزی انجام شده بهمن ماه فیلمبرداری را در تهران آغاز خواهیم کرد. تاکنون حضور بایرام فضلی به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه قطعی است.

«کوروش زنده است» مضمونی اجتماعی دارد و درباره شرایط کنونی جامعه ایران خصوصا کلان شهر تهران است. مهرداد فرید کارگردانی فیلم‌های سینمایی «بی تابی بیتا»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند»، «همخانه» و … را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>