سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
به تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی/

«خون به پا می‌شود» ۴۰ روز دیگر کلید می‌خورد

gholamreza-moosavi

فیلم سینمایی «خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه عظیمی دی ماه کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه عظیمی دی ماه کلید می‌خورد.

غلامرضا موسوی تهیه کننده این فیلم به سوره سینما گفت: فیلمنامه «خون به پا می‌شود» به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و ما ۴۰ روز دیگر آن را کلید می‌زنیم. این مدت زمان نسبتا بالای پیش‌تولید به دلیل سنگین بودن حجم امور تدارکاتی فیلم است. قرار است جمعیت بالایی در صحنه‌های خارجی فیلم حاضر باشند و بنابراین دعوت از جمع زیادی از هنروران و آماده کردن آنان به فرصت کافی احتیاج دارد. کارگردان فیلم، حماسه عظیمی اولین تجربه خودش را در سینما شروع می‌کند و به همین دلیل ترجیح می دهم به خاطر عنصری مثل زمان، تحت فشار کاری قرار نگیرد و بتواند با فراغ بال پروژه را بسازد.

وی افزود: حماسه عظیمی خود این فیلمنامه را نوشته و من ترجیح دادم کارگردانی آن را خود بر عهده داشته باشد. متن خوبی آماده کرده و قابلیت‌های سینمایی آن از همین متن پیداست.  من قبلا با فیلم اولی‌های زیادی کار کرده ام و کارگردان های خوبی را به سینما معرفی کرده‌ام. به همین دلیل فکر می کنم این بار هم اتفاقات خوبی در راه باشد. «خون به پا می‌شود» قصه‌ای اجتماعی دارد و تلاش می کند که یک سری مشکلات جامعه شناختی را برجسته کند تا توجه افراد مسوول و حتی مردم به سمت آن جلب شود.

غلامرضا موسوی فیلم‌های سینمایی «بغض»، «من مادر هستم»، «سرقت» و … را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>