سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
مشکلات یک زوج در تهران بزرگ/

عزتی و بیاتی با «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در جشنواره فیلم فجر/ همراه تصاویر

fereshteha-ba-ham-miayand

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی در سی و دومین جشنواره فجر روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی در سی و دومین جشنواره فجر روی پرده می‌رود.

سوره سینما- این روزها بازار سینما گرم است، اغلب سینماگران پشت دوربین هستند تا فیلمشان را برای حضور در جشنواره آماده کنند. یکی از این فیلم‌ها، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی است. فیلمی درباره خانواده‌ای جوان. جواد عزتی و نازنین بیاتی برای نخستین بار مقابل هم قرار می‌گیرند و در نقش زن و شوهری جوان بازی می‌کنند.

Fereshteha (1)

حامد محمدی که پیشتر در فیلم‌های سینمایی «طلا و مس» و «حوض نقاشی» داستان‌هایی درباره روابط عاطفی زن و شوهرها روایت کرده در نخستین فیلمش که به تهیه کنندگی پدرش منوچهر محمدی و با مشارکت حوزه هنری ساخته می‌شود بازهم درباره یک خانواده و مسائل حاکم آن صحبت می‌کند، به نظر می‌رسد می‌توان «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را بخشی از سه گانه محمدی درباره خانواده دانست.

گروه تولید این فیلم در حال فیلمبرداری در تهران هستند و تدوین همزمان را میثم موئینی انجام می‌دهد. با توجه به سابقه حرفه‌ای منوچهر محمدی می توان پیش‌بینی کرد، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» بدون مشکل خاصی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود. رضا ناجی و بهاره ریاحی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

Fereshteha (2)

عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد محمدی،‌ تهیه‌کننده: منوچهر محمدی،‌ برنامه‌ریز و دستیار: مریم هژیروند،‌ گروه کارگردانی: نگار جنیدی و امید جزینی،‌ منشی صحنه: ندا عاصف، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، ‌صدابردار: ساسان نخعی ،عکاس : مهدی دلخواسته و طراح چهره‌پرداز: مهرداد میرکیانی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>