سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
دل‌آزردگی بازیگران باسابقه از دستمزد پایین/

مریم سعادت: وقتی اعتراض می‌کنم بهشان برمی‌خورد

maryam-soadat

یک بازیگر پیشکسوت با اشاره به وضعیت بد دستمزدها تأکید کرد بیکاری بهتر از حضور در فضایی پر از بی‌احترامی است.

یک بازیگر باسابقه با اشاره به وضعیت بد دستمزدها تأکید کرد بیکاری بهتر از حضور در فضایی پر از بی‌احترامی است.

مریم سعادت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با تأکید بر وضعیت بد دستمزدها در تلویزیون به سوره سینما گفت: شرایط دستمزدها به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهم در خانه بمانم و کار نکنم. تئاتر هیچوقت منابع درآمد نبوده و نیست همیشه بازیگر به خاطر تعلق خاطرش در این حوزه فعالیت می‌کند. اشاره من بیشتر به تلویزیون است. وضعیت دستمزدها به شدت خنده‌دار شده. برایم سؤال است چگونه و با چه رویی این مبالغ را به بازیگران باسابقه پیشنهاد می‌دهند.

بازیگر «آقا یوسف» گفت: جالب این است که اگر اعتراض کنید بهشان برمی‌خورد. زمان زیادی نگذشته است از روزهایی که «بدون شرح» را تولید می‌کردیم. آن زمان همه چیز بر مبنای روابط انسانی بود بازیگر حتی اگر کم و کاستی می‌دید و عنوان می‌کرد با برخورد خوب و انسانی عوامل مواجه می‌شد. امروز اگر شما بخواهید از یک مورد کوچک مثل کیفیت غذا ایراد بگیرید با برافروختگی دوستان مواجه می‌شوید. نمی‌دانم چطور و به چه دلیل به این نقطه رسیدیم. شرایط به گونه‌ای است که آدم دلسرد می‌شود و ترجیح می‌دهد بیکار باشد تا اینکه تن به فضایی پر از نقص و بی‌احترامی بدهد.

مریم سعادت در مجموعه‌های تلویزیونی «آرایشگاه زیبا»، «قصه‌های تا به تا»، «خوش‌رکاب»، «بدون شرح» و فیلم‌های «ماهی‌ها عاشق می‌شوند»، «یه بوس کوچولو»، «عملیات مهدکودک» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>