سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

«خون‌مُردگی» در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش درمی‌آید

khoon-mordegi

فیلم مستند «خون‌مُردگی» به کارگردانی محمد کارت طی دو سانس در هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش درمی‌آید.

فیلم مستند «خون‌مُردگی» به کارگردانی محمد کارت طی دو سانس در هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش درمی‌آید.

سوره سینما – این فیلم که مدتی پیش از چهارمین دوره جایزه بزرگ شهید آوینی موفق به دریافت تندیس و جایزه بهترین فیلم اجتماعی سال گردید، به بخش مسابقه ملی هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نیز راه یافته است.

این فیلم در روز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره دو سینما سپیده  و روز جمعه  ۲۲ آذرماه  ساعت۱۶ در سالن شماره یک سینما فلسطین به نمایش درمی‌آید.

«خون‌مُردگی» روایتی از جوانان پایین شهری شهر شیراز است که با رفتار و عاداتی خاص زندگی خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به تصویربردار: سعید کشاورزی و یعقوب جهانپور، تدوین: اسماعیل علیزاده و فرزاد براهویی‌نوری، صدابردار: اشکان فتحی و صداگذار: آرش قاسمی اشاره کرد.

برنامه زمانبندی نمایش آثار شرکت کننده در هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از طریق پایگاه خبری این جشنواره منتشر شده است. هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در سینما فلسطین و سینما سپیده برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>