سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر سینما آزادی:

فروش خوب «تنهای تنها تنها» در سینما آزادی/برای برگزاری جشنواره فجر آماده‌ایم

reza-saeedipoor

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی از فروش فیلم‌های اکران پاییز در این سینما ابراز رضایت کرد.

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی از فروش فیلم‌های اکران پاییز در این سینما ابراز رضایت کرد.

سعیدی‌پور درباره استقبال مخاطبان درفصل پاییز از فیلم‌ها به سوره سینما گفت: خوشبختانه با وجود اینکه انتظار می‌رفت با افت شدید فروش فیلم‌ها مواجه شویم فروش فیلم‌های جدید در سینما آزادی چندان با افت همراه نبود و شرایط راضی‌کننده‌ای را از سر گذراندیم اما هنوز هم فیلم‌های قدیمی مثل «هیس!» و «دربند» مخاطبان خود را در این سینما دارد و ما هنوز این فیلم‌ها را روی پرده داریم.

وی افزود: فیلم‌های جدید مثل «استرداد»، «تنهای تنهای تنها» و «ترنج» هم مخاطبان خود را در این سینما دارند. «تنهای تنهای تنها» با اینکه سوپراستار ندارد و یک فیلم محلی است فروش چشمگیری داشته است. خوشبختانه سینما آزادی انواع و اقسام فیلم‌ها را برای انواع ذائقه‌ها نمایش می‌دهد. «تنهای تنهای تنها» در حالی که از سینمای سرگروهش برداشته شده ولی به دلیل فروش خوبش همچنان روی پرده سینما آزادی است.

سعیدی‌پور درباره آمادگی سینما آزادی برای نمایش فیلم‌های جشنواره فجر توضیح داد: سینما آزادی در پنج سال گذشته که نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره بوده هر سال نامزد بهترین سینمای جشنواره شده و دو دوره به عنوان سینمای برتر معرفی شده. باعث افتخار ماست که رقابت گسترده‌تری در بین دیگر سینماها وجود داشته باشد و سینماهای دیگر هم بتوانند به عنوان سینمای برتر جشنواره معرفی شوند.

وی ادامه داد: امسال قرار است همه سینماها به سیستم دیجیتال مجهز شوند سینما آزادی هم مثل دیگر سینماها هنوز مجهز به سیستم دیجیتال نیست. ما منتظریم ببینیم این اقدام چه زمانی صورت می‌گیرد. احتیاج داریم که قبل از جشنواره اکران‌های عادی خود را با سیستم دیجیتال داشته باشیم تا اگر مشکل یا نقصی دیدیم تا قبل از جشنواره آن را رفع کنیم.