سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
یک برنامه اجتماعی و سرگرم کننده/

رزیتا غفاری برنامه تلویزیونی «اشک شوق» را تهیه‌ می‌کند

rozita-ghaffari

رزیتا غفاری از تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی با نام «اشک شوق» خبر داد.

رزیتا غفاری از تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی با نام «اشک شوق» خبر داد.

غفاری درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: قرار است یک برنامه روتین تلویزیونی به نام «اشک شوق» را تهیه‌ کنم. این برنامه اجتماعی و سرگرم‌کننده است. کد تولید هم برایش گرفته‌ایم ولی فعلا بودجه‌اش تأمین نشده در اولین فرصت با فراهم شدن امکان مالی تولیدش را شروع می‌کنیم. قطعا این برنامه با همه برنامه‌های دیگر به لحاظ ساختاری متفاوت است. رشته تحصیلی من کارگردانی سینماست و اگر به بازیگری در این سطح گسترده نمی‌پرداختم فرصت بیشتری برای کارگردانی داشتم و قطعا فعالیتم را در این زمینه بیشتر می‌کردم.

این بازیگر گفت: «اشک شوق» اولین تجربه برنامه‌سازی‌ام نیست. ۱۵ سال پیش برنامه‌ای به نام «ضمانت و استاندارد» را کارگردانی کردم. در سال‌های گذشته در بازیگری پرکار بودم و فرصت چندانی برای کارگردانی نداشتم.

غفاری درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: برای بازی در مجموعه «دربند اروند» قرارداد بسته‌ام. از کارگردان این مجموعه سیامک صرافت بسیار تعریف شنیده بودم. گروه خیلی خوبی دارد. نقشی که قرار است بازی کنم متفاوت و پرکنتراست است. این نقش را در دو مقطع سنی و با گریمی نسبتا سنگین بازی می‌کنم. فیلمنامه آنقدر جذاب بود که بعد از دو سال ترغیبم کرد در یک مجموعه تلویزیونی بازی کنم.

رزیتا غفاری در فیلم‌های «آب و آتش»، «شوکران»، «آوازخوان» و مجموعه‌های «در پناه تو»، «در قلب من»، «ملاصدرا» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>