سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۲ در ۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب
مراحل فنی به زودی تمام می‌شود/

«دو ساعت بعد، مهرآباد» به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر رسید

2-saat-bad-mehrabad

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» از ارائه این فیلم به دبیرخانه فیلم فجر و پایان مراحل فنی پایانی آن تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» از ارائه این فیلم به دبیرخانه فیلم فجر و پایان مراحل فنی پایانی آن تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم‌ سینمایی «دوساعت بعد، مهرآباد» اولین ساخته بلند سینمایی علیرضا فرید درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: فرم شرکت در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را مدتی پیش پر کردیم و امروز نسخه‌ای از فیلم را برای بازبینی به دبیرخانه ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: صداگذاری این فیلم توسط حسین ابوالصدق در حال انجام است و طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید. با انجام تصحیح نور و رنگ و مراحل پایانی فنی این فیلم به زودی آماده نمایش خواهد شد. کیفیت کنونی آن راضی کننده است و امیدواریم مورد توجه مخاطبان نیز قرار بگیرد.

در این فیلم اندیشه فولادوند، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان، آیسان کاظمی، با همکاری مصطفی میرزاخانی، امید صالحی، مسعود اشتری ، اسفندیار حیدری پور و … بازی کردند. این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد احمدی با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم تولید شده است. محمد احمدی تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «آزمایشگاه»، «لطفا مزاحم نشوید»، «دو فرشته» و… را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>