سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب
رضایت از حضور در یک نمایش/

شیرین بینا با «۵ ستاره» به جشنواره فجر امسال می‌رود

shirin-bina

شیرین بینا از فیلم «۵ ستاره» به اعتبار حضور چهره‌ها در آن به عنوان یکی از فیلم‌های خوب جشنواره امسال یاد کرد.

شیرین بینا از فیلم «۵ ستاره» به اعتبار حضور چهره‌ها در آن به عنوان یکی از فیلم‌های خوب جشنواره امسال یاد کرد.

بینا به سوره سینما گفت: امسال با فیلم «هتل ۵ ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده و تهیه کنندگی امیر سماواتی، در جشنواره فیلم فجر  حضور دارم. کامبوزیا پرتوی آن را نوشته است و حضور چهره هایی مثل شهاب حسینی، بهناز جعفری، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، محمود جعفری و امید روحانی به جذابیت های آن افزوده است. به همین دلیل فکر می کنم در جشنواره امسال مورد توجه واقع شود.

وی همچنین درباره فضای این فیلم توضیح داد: «۵ ستاره» داستان یک هتل و کارمندان و مسافران آن است و همه این افراد در تعامل با یکدیگر موقعیت های طنز جذابی را به وجود می آورند که به نظرم مورد پسند مخاطب هم واقع شود. خوشحالم که پس از مدت ها دوباره در سینما ظاهر شده ام. در مدت اخیر پیشنهادهای تلویزیونی خوبی مثل سریال مناسبتی ماه رمضان هم داشتم، اما دلم نمی خواست یک تجربه تکراری دیگر به کارنامه ام اضافه کنم.

شیرین بینا درباره دیگر فعالیت های خود افزود: در این چند روزی که نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» را روی صحنه آورده ایم، با استقبال خوب مردم مواجه شده ایم و حتی عده ای روی پله ها نمایش را به تماشا نشستند. امیدوارم این استقبال ادامه پیدا کند. نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ»  به نویسندگی محمد امیر یار احمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور داستان طمع سه بیوه زن است که بر سر ارث و میراث اموال همسر خود جدال می‌کنند و در نهایت تصمیمی نابخردانه می‌گیرند. فضای کاملا شاد و مفرحی دارد که به گمانم تا امروز به مذاق مخاطب خوش آمده است. من و گلاب آدینه، نورا هاشمی، حمیده مستعان، حمید رحیمی و محمد صدیقی مهر در این نمایش همبازی شده ایم و من از این همکاری بسیار خوشحالم و به نظرم کار خوبی از آب در آمده است. دوستان نزدیک به یک سال است که در حال تمرین هستند ، اما من از دو ماه و نیم قبل به آنان پیوستم و امیدوارم توانسته باشم همپای آنان قدم بردارم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>