سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب
تماشاگران از «اکباتان» استقبال می‌کنند/

سحر قریشی و سه فیلم آماده نمایش

sahar-ghoreyshi

سحر قریشی فیلم سینمایی «اکباتان» را اثری دانست که می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

سحر قریشی فیلم سینمایی «اکباتان» را اثری دانست که می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

قریشی به سوره سینما گفت: فیلم «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی، در جشنواره دو سال قبل حضور داشت، اما تا امروز اکران نشده است. نمی دانم دلیل این ممانعت از نمایش چیست، اما این فیلم داستان جذابی دارد و به نظرم اگر به نمایش در بیاید، مردم سالن‌های سینما را پر می‌کنند.

وی افزود: «اکباتان» یک اقتباس آزاد از فیلم «فرار از تله» زنده‌یاد جلال مقدم است. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که از زندان بیرون آمده و در جستجوی آرامش در شهر است. نقش من در این فیلم دختری به نام دریاست. او به خاطر بدهکاری های برادرش دچار بحران می شود. این برادر وقتی از زندان آزاد می شود باعث دردسرهایی برای این دختر تنها می شود. از این تجربه خاطره خوبی دارم و امیدوارم شرایطی محقق شود که مردم به تماشای آن بنشینند.

سحر قریشی درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور با بازی من در جشنواره امسال حضور دارد. در این پروژه نقش مقابل محمدرضا شریفی نیا را بازی می‌کنم و نمی دانم در بخش مسابقه حضور داشته باشیم یا نه، اما از اینکه این فیلم را به کارنامه ام اضافه کرده ام، احساس خوبی دارم.  یک فیلم دیگر با نام «آتیش بازی» بازی کرده ام که در آن با امین حیایی، الناز شاکردوست، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، عزت الله مهرآوران و … همبازی بودم. نمی دانم این فیلم به جشنواره می‌رسد، اما امیدوارم در اکران عمومی یا جشنواره با استقبال مردم مواجه شود.

سحر قریشی در فیلم‌های سینمایی «دربست آزادی»، «۵ ستاره»، «نازنین» و … بازی کرده است.