سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
90 درصد تدوین تمام شد/

یک فیلم اولی با «پایان خدمت» به جشنواره فیلم فجر می‌رود

payan-khedmat1

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» از پایان فیلمبرداری و آماده نمایش شدن این فیلم در چند روز آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» از پایان فیلمبرداری و آماده نمایش شدن این فیلم در چند روز آینده خبر داد.

علیرضاجلالی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» به نویسندگی بهروز افخمی و کارگردانی حمید زرگرنژاد درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: مدتی است فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده و حدود ۹۰ درصد تدوین آن توسط حمید سورانی انجام شده و ساخت موسیقی آن توسط امیر توسلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: فرم جشنواره را پر کردیم و با قطعی شدن صداگذار و انجام مراحل پایانی تدوین به زودی نسخه نهایی را به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه خواهیم کرد. از کیفیت کنونی فیلم راضی هستیم و امیدوارم مورد توجه مخاطبان واقع شود.

payan-khedmat2

سعید راد، جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی، محمد فیلی و… بازیگران این فیلم هستند. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود. علیرضا جلالی تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «روز سوم» و سریال «دولت مخفی» و… را برعهده داشته و «پایان خدمت» اولین فیلم سینمایی حمید زرگرنژاد در مقام کارگردان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>