سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
اسحاقی صداگذاری می‌کند/

«خوابزده‌ها» در مراحل پایانی صداگذاری/ حضور جیرانی در جشنواره فجر قطعی نیست

khab-zadeh-ha

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خوابزده‌ها» از پایان مراحل فنی این فیلم طی چند روز آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خوابزده‌ها» از پایان مراحل فنی این فیلم طی چند روز آینده خبر داد.

رحمان سیفی‌آزاد تهیه‎کننده فیلم سینمایی «خوابزده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: تدوین این فیلم مدتی پیش به پایان رسیده و صداگذاری آن توسط آرش اسحاقی در حال انجام است. آریا عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی را برای این فیلم انجام داده است.

وی درباره کیفیت کنونی «خوابزده‌ها» و حضور این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر چنین گفت: خوشبختانه کیفیت فیلم تاکنون راضی کننده است. جنس کمدی این فیلم متفاوت شده و تجربه جدیدی برای آقای جیرانی محسوب می‌شود. هنوز برای حضور این فیلم در جشنواره فجر امسال تصمیم نگرفته‌ایم. در صورت جمع‌‎بندی نظر کارگردان و من برای حضور در این جشنواره اقدام خواهیم کرد.

در این فیلم سینمایی فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری و اکبر عبدی بازی کردند. فریدون جیرانی فیلم‌های سینمایی «قرمز»، «قصه پریا»، «پارک وی» و… را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>