سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب
مازیار میری از عوامل فیلمش تشکر کرد/

جایزه یونسکو به مضمون «حوض نقاشی» داده شد

hoze-naghashi

مازیار میری دریافت جایزه یونسکو به فیلم «حوض نقاشی» را قابل توجه دانست.

مازیار میری دریافت جایزه یونسکو به فیلم «حوض نقاشی» را قابل توجه دانست.

سوره سینما- ایسنا نوشت: این کارگردان درباره‌ عدم حضورش در مراسم‌ اهدای جوایز آسیاپاسیفیک، گفت: به دلیل مشغله‌ کاری و همچنین حضورم در هیات انتخاب جشنواره‌ فیلم فجر، نتوانستم در این مراسم شرکت کنم و خانم نگار جواهریان بازیگر فیلم «حوض نقاشی» زحمت کشیدند و در این مراسم در استرالیا حضور داشتند.

کارگردان فیلم «حوض نقاشی» با اشاره به جایزه‌ «یونسکو» ادامه داد: در واقع من باید به گروه «حوض نقاشی» تبریک بگویم که همدلی و همراهی آنها موجب شد، هر اتفاقی که در «حوض نقاشی» می‌افتد این چنین دیده شود. همزمان با اهدای جایزه‌ آسیاپاسفیک، لیست نامزدهای جایزه‌ «گلدن گلوب» اعلام شده است.

مازیار میری همچنین با اشاره به نامزدی «گذشته» گفت: لازم است به اصغر فرهادی به خاطر نامزد شدن فیلم «گذشته» در گلدن گلوب تبریک بگویم و امیدوارم سینمای ایران همچنان به موفقیت خودش ادامه دهد. میری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه جایزه یونسکو با توجه به مضمون فیلم چقدر برایش ارزشمند است؟ گفت: چون این جایزه با توجه به مفاهیم فیلم اهداء شده است،‌اتفاق جذاب‌تری است و گروه علاقه‌مند بودند به بخشی از صحبت‌هایی که در‌ «حوض نقاشی» مطرح می‌شود، توجه بکند.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم امید به سینمای ایران که روزهای سختی را سپری کرده است و به نظر می‌آید در حال حاضر دوران خوبی را پشت سرمی‌گذارد، بازگردد و مسوولان فرهنگی و هنری کشور جدا از مسوولان وزارت ارشاد که این روزها امید را به اهالی سینما برگردانده‌اند، نگاه مهربانه‌تری به سینما داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>