سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
تحویل نسخه‌ای از «معراجی‌ها» به دبیرخانه جشنواره/

«معراجی‌ها» فرم فجر را پر کرد/ ده‌نمکی در راه جشنواره

merajiha

فیلم جدید مسعود ده‌نمکی متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال است و به زودی نسخه‌ای از آن به دبیرخانه جشنواره ارائه می‌شود.

فیلم جدید مسعود ده‌نمکی متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال است و به زودی نسخه‌ای از آن به دبیرخانه جشنواره ارائه می‌شود.

سوره سینما- فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی همچنان ادامه دارد. تا کنون که حدود ۸۰ درصد فیلمبرداری به اتمام رسیده است تدوین این فیلم به طور همزمان توسط سید میثم هاشم‌زاده در حال انجام است. امیر توسلی نیز آهنگسازی آن را برعهده دارد. ده نمکی برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر فرم جشنواره را برای «معراجی‌ها» پر کرده و به زودی نسخه‌ای فیلم را به دبیرخانه جهت بازبینی هیئت انتخاب تحویل خواهد داد. فیلم جدید ده‌نمکی شخصیت‌های زیادی دارد که از بازیگران زیادی در این فیلم بهره برده است.

محمدرضا شریفی نیا، اکبر عبدی رضا رویگری، حمید لولایی، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سید جواد هاشمی، سید مهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب و… از جمله بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند. همین آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

مسعود ده‌نمکی سه‌گانه «اخراجی‌ها» و فیلم سینمایی «رسوایی» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>