سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر اکران سینما ایران:

رسانه‌ها حادثه جزئی آتش‌سوزی را بزرگ جلوه دادند

cinema-iran

امیر قطبی تأکید کرد مسئول ترمیم آسیب روانی به وجود آمده بین مخاطبان سینما ایران رسانه‌هایی هستند که حادثه آتش‌سوزی را بزرگ جلوه دادند.

امیر قطبی تأکید کرد مسئول ترمیم آسیب روانی به وجود آمده بین مخاطبان سینما ایران رسانه‌هایی هستند که حادثه آتش‌سوزی را بزرگ جلوه دادند.

امیر قطبی مدیر اکران و مشاور سینما ایران درباره حادثه آتش سوزی که عصر شنبه ۲۳ آذر در این سینما اتفاق افتاده به سوره سینما گفت: مدیر سینما ایران مهندس بهزاد محمودی هستند. این سینما یکی از ۱۰ سینمای پرفروش تهران است. قطعا حادثه آتش سوزی اعتماد برخی از مخاطبان را به این سینما سلب کرده ولی این اتفاق بسیار جزئی و کوچک بود رسانه‌ها با جوسازی آن را حادثه‌ای بزرگ جلوه دادند. برای ترمیم آسیب روانی به وجود آمده بین مخاطبان، خود رسانه‌ها مسئول هستند. ساعت ۶ بعد از ظهر روز شنبه ۲۳ آذر تنها پشت بام سینما ایران دچار آتش‌سوزی جزئی شد و خود ساختمان هیچ آسیبی نداد و حتی به بازسازی احتیاج ندارد.

وی افزود: تقریبا در دوسالن که همزمان «جیب بر خیابان جنوبی» و «عملیات مهد کودک» در حال نمایش بود تقریبا ۲۰ نفر در سالن‌های سینما در حال تماشای این دو فیلم بودند که به سرعت و با آرامش از سینما خارج شدند و هیچ حادثه‌ای هم برای کسی اتفاق نیفتاد. نتیجه بررسی و کارشناسی علت دقیق آتش‌سوزی هنوز از آتش‌نشانی به دست ما نرسیده و اگر در رسانه‌های علتی عنوان شده چندان دقیق نیست و بر حسب احتمالات است. یک یا دو روز طول می‌کشد که نتیجه دقیق مشخص شود. سینما تنها همان شب آتش‌سوزی تعطیل شد و از امروز صبح دوباره کارش را آغاز کرده است.

قطبی درباره تحلیل اکران فصل پاییز در سینما ایران توضیح داد: با وجود اینکه سینما ایران یکی از سینماهای پرمخاطب تهران است اما در فصل پاییز به دلیل نوع فیلم‌هایی که اکران شد فروش خوبی نداشت و مخاطبان از فیلم‌ها استقبال نکردند. در باقی فصل‌ها شاهد حضور مستمر خانواده‌ها در این سینما هستیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>