سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
سعید‌ی‌پور: جشنواره فجر امسال پربار خواهد بود/

فروش خوب «سر به مهر» در سینما آزادی

sar-be-mohr2

مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش قابل توجه این سینما طی روزهای اخیر خبر داد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی از فروش قابل توجه این سینما طی روزهای اخیر خبر داد.

رضا سعیدی‌پور درباره وضعیت فروش این سینما به سوره سینما گفت: ما از چهارشنبه گذشته فیلم‌های سینمایی «سربه مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست، «جیب برخیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی و «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی را به نمایش درآورده‌ایم. خوشبختانه «سربه مهر» فروش بسیار عالی بوده و مخاطبان را راضی نگه داشته و دو فیلم بعدی هم فروش متوسطی طی این روزها داشتند.

وی ادامه داد: برخلاف تصور و پیش‌بینی فیلم‌هایی که در فصل پاییز روانه اکران شدند، هرکدام توانستند فروش مناسب داشته باشند. با توجه به قرار داشتن در ایام محرم و صفر نسبت به سال‌های گذشته امسال فروش اغلب سینماها بهتر بوده است.

سعیدی‌پور درباره پیش‌بینی خود از کیفیت جشنواره فیلم فجر امسال گفت: با توجه به اخبار و تولیداتی که امسال و اواخر سال گذشته انجام شدند و حضور کارگردانان صاحب نام در جشنواره می‌توان پیش‌بینی کرد به لحاظ استقبال تماشاگر جشنواره پر باری خواهیم داشت. همینطور وضعیت اکران سال ۹۳ کیفیت راضی کننده‌ای خواهد بود.

وی درباره روند دیجیتال شدن پخش فیلم گفت: هنوز سینما آزادی به این سیستم مجهز نشده اما مذاکراتی که با حوزه، هنری، شهرداری تهران، انجمن سینماداران و سازمان سینمایی داشتیم به زودی این اتفاق خواهد افتاد.