سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب
تدوینگر فیلم:

حق «همه چیز برای فروش» دیده شدن است

mastaneh-mohajer

مستانه مهاجر فیلم «همه چیز برای فروش» را یک اثر ارزشمند معرفی کرد که استحقاق دیده شدن را دارد.

مستانه مهاجر فیلم «همه چیز برای فروش» را یک اثر ارزشمند معرفی کرد که استحقاق دیده شدن را دارد.

مهاجر به سوره سینما گفت: من امسال دو فیلم در جشنواره دارم. «همه چیز برای فروش» و «دو ساعت بعد، مهرآباد». درباره «دوساعت بعد، مهرآباد» قبلا گفته ام که من فیلمی را تدوین کردم که بار اصلی بازیگری آن بر دوش یک زن بود و اندیشه فولادوند، آن کاراکتر را به خوبی بازی کرد. به همین دلیل شخصا ارتباط خیلی خوبی با اثر برقرار کردم و امیدوارم خروجی کارمان به دل تماشاگر بنشیند.

وی افزود:  «دو ساعت بعد، مهرآباد» در تهران، قشم و مسیر ریلی تهران، بندرعباس  فیلمبرداری شده است. نویسندگی و کارگردانی  آن را علیرضا فرید بر عهده داشت. این فیلم به مدیریت فیلمبرداری و تهیه‌کنندگی محمد احمدی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم تولید شده است. تجربه خوبی بود و آن همذات پنداری مورد نیاز ایجاد شد. فیلمنامه به دلم نشست و کارگردان آن را هم  قبول دارم. هر دوی این موارد  بود که باعث شد با پروژه همکاری کنم .

مهاجر همچنین درباره «همه چیز برای فروش» توضیح داد:  فیلم امیر ثقفی اثر بسیار خوبی از کار در آمده و سال گذشته هم مورد کم لطفی قرار گرفت. حق آن است که امسال دیده شود. «همه چیز برای فروش» مونتاژ سنگینی داشت و امیدوارم همه نتیجه زحمات مان را ببینیم. البته من به سیمرغ گرفتن فکر نمی کنم. تشویق شدن برایم اهمیت دارد، اما هنگام کار فقط به کار فکر می کنم.

«همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی داستان سرنوشت انسان‌هایی است که ناخواسته محکوم به عدل هستند. صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظرعلیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، سید احمد محمدی، میثاق زارع، کرامت رود ساز، میثم غنی‌زاده، کاوه قاسم‌زاده، بابک اعطا و جواد عزتی در این فیلم بازی کرده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>