سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب
مهرانفر همزمان در دو مجموعه/

گروه در جستجوی دوقولوهای «پایتخت»/ حضور دو ستاره طنز در سری جدید

mehranfar

سریال «پایتخت ۳» اول دی ماه در شمال کشور کلید می‌خورد تا برای پخش در نوروز ۹۳ آماده شود.

سریال «پایتخت ۳» اول دی ماه در شمال کشور کلید می‌خورد تا برای پخش در نوروز ۹۳ آماده شود.

علیرضا نجف زاده مجری طرح پروژه «پایتخت ۳» به سوره سینما گفت: سریال «پایتخت۳ » مراحل پیش تولید را می‌گذراند و عوامل این روزها در حال بازدید از لوکیشن های اولیه هستند. تا به حال لوکیشن های شمال کشور که سکانس‌های اولیه در آن کلید می خورد، مورد بازدید و تایید قرار گرفته است. بازیگران ما همان افراد قبلی هستند، به علاوه اکبر عبدی که در این سری نقش اوستا معمار را بازی می‌کند. همچنین دو بازیگر طنز از چهره های معروف سینما و تلویزیون نیز به گروه اضافه خواهند شد.

وی افزود: سارا و نیکا، دوقلوهای مجموعه هم اکنون در خارج از ایران به سر می‌برند و ما نمی توانیم از حضورشان برای «پایتخت ۳» بهره مند باشیم. به همین دلیل در حال تست گرفتن از دوقلوهای دختر هستیم و تا امروز ۳۰ دوقلوی دختر در رده سنی ۹ تا ۱۱ سال، تست شده اند که دو سه جفت از آنان برای ایفای نقش ها، کاندید شده اند. افراد علاقه مند دوقلوهای دختر  ۹ تا ۱۰ سال  و دوقلوهای آقای ۴۰ تا ۴۵ سال می توانند با برقراری تماس از طریق paytakht3@chmail.ir نام وشماره تماس خود را اعلام نمایند.

تا امروز ۳۰ درصد از متن سریال نوشته شده است. احمد مهرانفر که این روزها مشغول بازی در سریال «شاهگوش» است از اول دی به مدت دو ماه به طور مشترک با هر دو پروژه همکاری می‌کند و از اول اسفند به طور اختصاصی گروه سیروس مقدم را همراهی کند.

مجموعه «پایتخت ۳» برای ایام نوروز شبکه یک به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری تولید می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>