سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب
استقبال از یک فیلم کودک/

«عملیات مهد کودک» در کمتر از یک ماه نیم میلیارد تومان فروخت

amaliate-mahde-koodak

محسن جاهد مدیر عامل موسسه سینمایی زرین فیلم فروش «عملیات مهد کودک» را رضایت بخش توصیف کرد.

محسن جاهد مدیر عامل موسسه سینمایی زرین فیلم فروش «عملیات مهد کودک» را رضایت بخش توصیف کرد.

محسن جاهد مدیر عامل موسسه سینمایی زرین فیلم که این فیلم در این موسسه تولید شده به سوره سینما گفت: علی رغم استقبال خوب دانش آموزان ابتدایی از فیلم، با این حال شورای صنفی نمایش طبق آیین نامه موجود فروش حاصله از استقبال دانش آموزان را در میزان محاسبه کف فروش سینمای سرگروه محاسبه نمی کند و از چهارشنبه هفته جاری، «عملیات مهدکودک» سینمای سرگروه خود را از دست خواهد داد.

وی ادامه داد: در تمام سینماها حضور داشته ام و مشاهده کرده ام که کودکان تا انتهای فیلم مشتاقانه به تماشای آن نشستند و تاکنون از فیلم استقبال بی نظیری شده است.  سوال من این است چرا فیلمی که کف فروشش حفظ شده باید سینمای سرگروهش را از دست بدهد. «عملیات مهدکودک» تاکنون در تهران و شهرستان ها فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان داشته و همچنان به فروش خوب ادامه می دهد ولی با این شرایط و طبق آیین نامه های موجود از سینمای کودک هیچ حمایتی نمی شود.

جاهد در پایان گفت: کودکان را مانند دیگر ارگان ها که سهمیه های خاص خود را در زمان اکران دارند، نمی توان به زور به سینما آورد و تاکنون این استقبال به نظرم خالصانه و واقعی بوده است. امیدوارم استقبال خوب کودکان از فیلم با وجود تمام ضعف های آیین نامه ای همچنان ادامه داشته باشد.

در «عملیات مهدکودک» علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌اللهی، سید حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی و بهنوش بختیاری بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>