سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۲ در ۸:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب
تیموریان به سوره سینما گفت:

نقشی متفاوت در «ابرهای ارغوانی» بازی کردم/ این فیلم با سختی ساخته شد

roya-teymoorian

بازیگر فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» نقش خود را در این فیلم متفاوت دانست و از شرایط اکران آن گله کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» نقش خود را در این فیلم متفاوت دانست و از شرایط اکران آن گله کرد.

رویا تیموریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» را بر پرده سینماها دارد، درباره این فیلم و همکاری با سیامک شایقی به سوره سینما گفت: زمانی که آقای شایقی بازی در این فیلم را به من پیشنهاد کردند خط کلی داستان را دوست داشتم و با توجه به اینکه نقش کوتاهی در این فیلم به من سپرده شد برایم خود نقش جذاب بود و تلاش کردم تجربه جدیدی برایم محسوب شود.

بازیگرفیلم سینمایی «کافه ستاره» ادامه داد: تصورم این است که این فیلم برای خود آقای شایقی نسبت به کارهای پیشین تجربه‌ای جدید و قدمی رو به جلو باشد. با وجود نقاط ضعفی که شاید به علت کمبود بودجه دامنگیر ساختار کلی کار شده باشد اما فیلم قابل احترام است و با جامعه امروز قرابت و نزدیکی دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «بید مجنون» افزود: متاسفانه اقتصاد سینما دچار رکود و مشکل است از این رو آثاری که تولید می‌شود مطلوب نهایی کارگردان نیستند. آقای شایقی در شرایط سختی این فیلم را ساخت. گاهی بودجه‎‌های میلیاردی به کارگردانانی سپرده می‌شود که تازه در آن پروژه می‌خواهند خودشان را محک بزنند. اما کارگردانانی که کارشان را بلد هستند مجبورند با هزینه‌های کم و شرایط سخت فیلمشان را تولید کنند و در زمان اکران بدترین زمان را به فیلم‌هایش اختصاص دهند.

بازیگر فیلم سینمایی «سنتوری» درباره علت پذیرفتن یک پیشنهاد گفت: برای من ابتدا فیلمنامه و نقشی که قرار است بازی کنم از اهمیت برخوردار است. از آنجا که نقش‌های متفاوت برای بازیگران خانم کمتر نوشته می‌شود انتخاب برای ما سخت‌تر می‌شود اما سعی می‌کنم تا نقشی برایم چالشی ایجاد نکند آن را قبول نکنم. نقشم در «ابرهای ارغوانی» اگر چه به لحاظ اندازه کوتاه است اما متفاوت و در درام تاثیرگذار است. سعی کردم تیپ نباشد و آن را به شخصیت نزدیک کنم.

وی ادامه داد: این فیلم فیلمی است که می‌توان درباره آن صحبت کرد. اما متاسفانه سال گذشته در بخش جنبی جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مهجور واقع شد. همینطور هم اکنون در زمینه اکران دچار بی مهری قرار گرفته است.

تیموریان درباره پیش‌بینی خود از جشنواره فیلم فجر امسال گفت: من دو فیلم «برف» و «دلتنگی‌های عاشقانه» را احتمالا در جشنواره فیلم فجر داشته باشم. امسال خوشبختانه سال پرباری است و اغلب کارگردانان فیلم ساخته‌اند. تصور می‌کنم فیلم‌ها در جشنواره امسال مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرند و سال ۹۳ وضعیت اکران امیدوار کننده‌تر باشد.

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی و بازی هانیه توسلی، حسین یاری، رویا تیموریان، شبنم مقدمی، بهناز جعفری، شیرین یزدانبخش و … اکران عمومی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>