سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ دی ۱۳۹۲ در ۸:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
هومن سیدی:

«سیزده» به جشنواره فیلم فجر رسید/ گروه «خط ویژه»درخشان بود

hooman-seyedi

کارگردان فیلم سینمایی «سیزده» از ارائه این فیلم به دبیرخانه سی ودومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «سیزده» از ارائه این فیلم به دبیرخانه سی ودومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

هومن سیدی بازیگر و کارگردان که سال گذشته فیلم سینمایی «سیزده» را به تهیه‎کنندگی سعید سعدی ساخت درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال به سوره سینما گفت: ما نسخه‌ای از فیلم را به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه کرده‌‌ایم، و امیدواریم این فیلم بتواند نظر هیئت انتخاب را به خود جلب کند. پروانه نمایش برای «سیزده» صادر شده و خوشبختانه کیفیت فیلم راضی کننده است.

سیدی درباره فیلمی که در صدد ساخت آن است با عنوان «عشق روزهای ‌جنگ و برف» گفت: ساخت این فیلم را در اولویت کاری دارم و در حال مذاکره برای تامین سرمایه و تهیه‌کننده آن هستم.

وی درباره بازی خود در فیلم سینمایی «خط‌‌ ویژه» گفت: این فیلم بین پیشنهاداتی که در این مدت داشتم بسیار مقبول‌ بود و از بازی در این فیلم راضی هستم. گروه «خط ویژه» یکی از درخشانترین گروه‌هایی است که تاکنون با آنها کار کرده‌ام. امیدوارم این حس مثبت در کیفیت کار هم متجلی شود و حاصل آن مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

هومن سیدی بازی در فیلم‌های سینمایی «چهارشنبه سوری»، «یک تکه نان»، «پابرهنه در بهشت»، «آزادراه» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>