سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

شب یلدا در کنار علی ضیا و شبکه ۳/ ستاره‌های سینما و ورزش در شب یلدا

ali-zia

برنامه ویژه شب یلدای «ویتامین ۳» امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

برنامه ویژه شب یلدای «ویتامین ۳» امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سوره سینما- «برف می باره» عنوان ویژه برنامه یلدای شبکه سه سیما است که شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲ بامداد با اجرای سیدعلی ضیاء روی آنتن می رود. تیتراژ این برنامه به تهیه کنندگی علی زاهدی و علی ضیاء را بابک جهانبخش با ترانه ای از یاحا کاشانی خوانده است.

«برف می باره» میزبان مهمانان مذهبی، هنری و ورزشی متعددی خواهد بود و رأس ساعت ۰۰:۰۰ در این برنامه فال حافظ خلاقانه ای گرفته می شود. از جمله مهمانان حضوری ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه می توان به یک مداح به همراه مادر، یک فوتبالیست و همسر و فرزند وی و فوتبالیست پیشکسوت دیگر با حضور فرزند دختر، دو بازیگر مرد به همراه مادر، یک بازیگر زن و مادر و خواهرش و یک بازیگر زن دیگر و فرزند پسر او اشاره کرد.

همچنین عنصر غافلگیر کننده “برف می باره” با اجرای سیدعلی ضیاء برای مخاطبان رونمایی از قطعه جدید با صدای یکی از خوانندگان محبوب است که به خانواده شهدا تقدیم خواهد شد. از جمله آیتم هایی که در برنامه روی آنتن می رود می‌توان به حضور مهدی مهدوی کیا سر خاک ناصر حجازی و گفتگو با مهدی باقربیگی و پسرش اشاره کرد. افشین حسین خانی کارگردان هنری «برف می باره» است که پخش آن شنبه ۳۰ آذر حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۱ دی با حضور مهمانان متنوع ادامه خواهد داشت.

عوامل این برنامه که «ویتامین ۳» را  هر صبح روی آنتن شبکه سه دارند اعلام کرده اند این برنامه صبحگاهی شنبه و یکشنبه این هفته روی آنتن نخواهد رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>