سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
اشکان خطیبی به سوره سینما گفت:

کاش جشنواره فجر امسال هیاهوی بسیار برای هیچ نباشد

ashkan-khatibi

بازیگر فیلم‌ سینمایی «قاعده تصادف» ابراز امیدواری کرد جشنواره فجر امسال قابل توجه باشد.

بازیگر فیلم‌ سینمایی «قاعده تصادف» ابراز امیدواری کرد جشنواره فجر امسال قابل توجه باشد.

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت خود در سال ۹۲ به سوره سینما گفت: از آنجا که تلاش می‌کنم کیفیت را در روند کاری‌ام فدای کمیت نکنم امسال تنها در فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان بازی کردم. همواره برای خودم دو اصل را برای پذیرش کار لحاظ می‌کنم اول نقش متفاوت دوم گروه سازنده، خوشبختانه این فیلم گروه بازیگران و عوامل کاملا حرفه‌ای داشت و واقعا در کنار آنها لذت بردم.

بازیگر فیلم سینمایی «اسب حیوان نجیبی است» ادامه داد: بازی من در فیلم «خانوم» تمام شده و گروه در تلاش است فیلم را به جشنواره فیلم فجر امسال برساند. کیفیت نهایی فیلم را نمی‌توانم پیش بینی کنم اما مطمئنا فیلمی استاندارد خواهد شد چراکه خانم پاکروان کاملا مسلط بود و تورج اصلانی هم که درخشان عمل می‌کند. امیدوارم نتیجه نهایی فیلم قابل قبول باشد.

وی درباره اینکه سال گذشته با فیلم «قاعده تصادف» فیلم تحسین شده در جشنواره فجر سی و یکم حضور داشت و امسال با این فیلم احتمالا حضور دارد گفت: نقشی که در «خانوم» بازی کردم بسیار برایم جذاب بود . یک آهنگساز خانه نشین. تصور می‌کنم اگر «قاعده تصادف» فیلم فضاسازی و کارگردانی بود این فیلم، فیلم بازیگر است. امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

khatibi-1
اشکان خطیبی و اندیشه فولادوند در نمایی از فیلم «خانوم»

خطیبی درباره چشم انداز جشنواره فیلم فجر امسال و اینکه چقدر احتمال می‌دهد برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود گفت: با توجه به اینکه در جشنواره امسال احتمالا شاهد حضور حدود ۸۰ درصد از کارگردانان مختلف هستیم، امیدوارم کیفیت آثار بالا باشد و شورو حال جشنواره به واسطه کیفیت آثار بالا رود و هیاهوی بسیار برای هیچ نباشد. من دوست دارم نقشی که بازی کرده‌ام مورد توجه قرار بگیرد، از نظر خودم این نقش پتانسیل کاندیدا شدن سیمرغ را دارد.


One thought on “کاش جشنواره فجر امسال هیاهوی بسیار برای هیچ نباشد”

  1. دیبا می‌گه:

    simorgh kame bayad oscar begiri ashkan <3

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>