سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۲ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
رضا سبحانی:

کیفیت «به‌‍ تهران‌ خوش‌ آمدید» راضی‌کننده است

be-tehran-khosh-amadid

کارگردان فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» چشم انداز جشنواره فجر امسال را به لحاظ تنوع منحصر به فرد دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» چشم انداز جشنواره فجر امسال را به لحاظ تنوع منحصر به فرد دانست.

رضا سبحانی کارگردان فیلم‌ سینمایی «به تهران خوش آمدید» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: مراحل پایانی صداگذاری این فیلم توسط آرش اسحاقی در حال انجام است و حدود ۱۵ روز آینده نسخه نهایی آماده نمایش خواهد شد. نسخه اولیه فیلم را به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه کردیم. کیفیت کنونی راضی کننده است و فیلم از پتانسیل و انرژی قابل توجهی خوشبختانه برخوردار شده است.

وی درباره جشنواره فیلم فجر امسال و کیفیت احتمالی آن گفت: هنوز نمی‌توان کیفیت جشنواره امسال را قضاوت کرد اما با توجه به حضور اغلب کارگردانان و تنوع نگاه شاید بتوان پیش‌بینی کرد به لحاظ تنوع جشنواره امسال قابل قبول باشد. امیدواریم به علت تعداد زیاد تولید سال ۹۲ حق برخی از فیلم‌ها پایمال نشود و فیلم‌هایی که انتخاب می‌شوند بر اساس کیفیت و پتانسیل به جشنواره راه یابند.

این فیلم ماجرای دو توریست است که به بهانه‌ای از کشور ایران عبور می‌کنند و با فرهنگ مردم ایران آشنا و البته با مشکلاتی روبرو می‌شوند. هنگامه قاضیانی، مهرداد صدیقیان، همایون ارشادی، رضا ناجی و محمدسام قریبیان و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رضا سبحانی فیلم‌های سینمایی «رژیم طلایی»، «زیستن»، «خاک سرد» و… را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>