سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۲ در ۴:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب
چهارمین جلسه/

برگزاری جلسه تدوین آیین‌نامه و ضوابط نمایش سال ۹۳

namayesh

بحث و گفت و گو بین اعضای شرکت کننده در جلسات تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش سال ۹۳، با برگزاری چهارمین جلسه این گروه ادامه یافت.

بحث و گفت و گو بین اعضای شرکت کننده در جلسات  تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش سال ۹۳، با برگزاری چهارمین جلسه این گروه ادامه یافت.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی در این جلسه  که با حضور  محمد احسانی، معاون آثار و فعالیت های سینمایی در کنار  نمایندگانی از تهیه کنندگان ، سینما داران و پخش کنندگان و کانون کارگردانان برگزارشد ، اعضا به بررسی پیشنهادات ارائه شده پرداختند. میل حصول به نتیجه مناسب در چرخه اکران و ایجاد رضایت مندی  در سینمای ایران محور اصلی تلاش اعضای گروه تدوین کننده آیین نامه و ضوابط نمایش سال ۹۳ است که به تدریج  در حال شکل گیری است .

در حالی که بحث های مقدماتی و کلی  در این خصوص پایان یافته و پیش نویس آیین نامه مذکور تقریبأ  نهایی شده است اعضاء در حال بحث و بررسی در خصوص بندهای آیین نامه پیشنهادی هستند. با توجه به   دقت نظر اعضای جلسه در  بررسی دقیق هر یک از بندهای پیشنهادی آیین نامه امکان ادامه یافتن این موضوع در جلسات آتی دور از ذهن نیست.

جلسه صبح امروز سه شنبه سوم دی ماه با حضور علیرضاسرتیپی،مرتضی شایسته، همایون اسعدیان، علی آشتیانی پور، سید جمال الدین ساداتیان، محمدرضا صابری، محمد قاصد اشرفی،علیرضا داوود نژاد، محمد احسانی و محمدرضا فرجی در سازمان سینمایی تشکیل شد.

جلسه بعدی تدوین آئین نامه شورای صنفی نمایش روز شنبه  هفته آینده ۷ دی  ماه برگزار خواهد شد.