سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۲ در ۹:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم فجر/

«شب، بیرون» یک فیلم شخصیت‌محور است

kaveh-sajadi-1

کاوه سجادی حسینی فیلم جدید خود «شب،بیرون» را یک اثر سینمایی شخصیت محور معرفی کرد.

کاوه سجادی حسینی فیلم جدید خود «شب،بیرون» را یک اثر سینمایی شخصیت محور معرفی کرد.

سجادی حسینی به سوره سینما گفت: «شب،بیرون» را به دفتر جشنواره فرستاده ایم و منتظریم ببینیم انتخاب می شود یا نه. این فیلم به سینمای بدنه نزدیک نیست، بیشتر شخصیت محور و فضا محور است. ساختار خاصی دارد و می توانم بگویم شبیه هیچ فیلم دیگری که تا امروز ساخته شده باشد، نیست.

وی افزود: مخاطب سینما معمولا به دنبال قصه می گردد و فیلم های شخصیت محور را پس می‌زند. این واقعیتی که می گویم حتی در میان مخاطبان خاص سینما هم دیده می‌شود. به همین دلیل من نسل جوان را در دایره مخاطبان فیلم خودم قرار می‌دهم، آن هم مخاطبان جوانی که فیلم های زیادی دیده باشند و با ساختارهای مختلف آشنا باشند.

kaveh-sajadi-2

سجادی حسینی درباره همکاری با پرویز پرستویی در مقام یک تهیه کننده توضیح داد: بودن در کنار پرویز پرستویی یک تجربه عالی بود. همیشه همراه بود و در تمرینات به ما کمک می کرد. در مورد بازیگرانم باید بگویم با وجود اینکه همه آنها به طور همزمان برای فیلم های دیگر نیز مسوولیت داشتند، اما برای «شب،بیرون» از هیچ تلاشی دریغ نکردند. حتی باران کوثری که ۷ سکانس بیشتر بازی نداشت در همه تمرینات حاضر بود.

«شب، بیرون» به نویسندگی و کارگردانی کاوه سجادی حسینی و با بازی سهیلا گلستانی، هوتن شکیبا، حسام محمودفرید ، باران کوثری، هومن سیدی، نگار عابدی، فرید سجادی حسینی، علی ملاقلی پور، عرفان ابراهیمی، سمانه وفایی و حسین امیدی درباره چند جوان است که طی اتفاقی و در سفری شهری با انسان‏های مختلفی روبرو می شوند.