سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ دی ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
فیلم تازه رهبر قنبری/

«پاییزی که گذشت» بهار ۹۳ کلید می‌خورد

poor-hajarian

اصغر پورهاجریان از کلید خوردن فیلم سینمایی «پاییزی که گذشت» به کارگردانی رهبر قنبری در بهار ۹۳ خبر داد.

اصغر پورهاجریان از کلید خوردن فیلم سینمایی «پاییزی که گذشت» به کارگردانی رهبر قنبری در بهار ۹۳ خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سایه‌ها» به سوره سینما گفت: فعلا وضعیت دقیق پیش‌ تولید این فیلم مشخص نیست. محسن توکلی از تدوینگران با سابقه و حرفه‌ای سینماست و «سایه‌ها» دومین تجربه ایشان در مقام کارگردان است. فیلمنامه «سایه‌ها» نوشته عباس شیرمحمدی است. این فیلمنامه را از مدت‌ها قبل دوست داشتم و به دنبال فرصتی بودم که آن را تهیه کنم. با شناختی که از محسن توکلی داشتم پیشنهاد ساخت این فیلم را به او دادم و این همکاری شکل گرفت. این فیلم قصه‌ای درباره بزه‌های اجتماعی در نسل جوان است.

وی درباره تهیه‌کنندگی فیلمی به کارگردانی رهبر قنبری توضیح داد: «پاییزی که گذشت» نام فیلمنامه سینمایی است که سال گذشته می‌خواستم آن را بسازم ولی به خاطر از دست دادن فصل نتوانستیم آن را بسازیم اما همچنان در صدد ساخت آن هستم و احتمالا بهار ۹۳ به کارگردانی رهبر قنبری کلید می‌خورد. این فیلم در کرمانشاه فیلمبرداری می‌شود.

پورهاجریان درباره فعالیت‌هایش در زمینه جلوه‌های ویژه گفت: مسئول جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «سال‌های کودکی ما» با نام قبلی «تولدت مبارک» بودم که به دلیل طولانی شدن پروسه تولید تقریبا در پایان کار از پروژه جدا شدم. مسئول جلوه‌های ویژه دو فیلم توقیفی «گزارش مریم» به کارگردانی اسماعیل براری و «سفر سرخ» به کارگردانی حمید فرخ‌نژاد بودم که فعلا وضعیت اکران آن مشخص نیست.

پورهاجریان مسئول جلوه‌های ویژه «دموکراسی توروز روشن»، «ندارها»، «گناهکاران» و … بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>