سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۲ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
شهابی برای فیلمش موسیقی می‌سازد/

فیلمی مثل «حراج» در جشنواره فجر وجود ندارد

haraj1

حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی «حراج» موسیقی فیلمش را می‌سازد.

حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی «حراج» موسیقی فیلمش را می‌سازد.

شهابی درباره آخرین خبرهای این فیلم به سوره سینما گفت: تدوین فیلم توسط حسین عیوضی تمام شده است. حیدر نجفی در حال صداگذاری فیلم است. تحصیلات من در زمینه موسیقی است و معمولا موسیقی فیلم‌هایم را خودم می‌سازم موسیقی «حراج» را هم می‌سازم، ضمن اینکه «حراج» فقط در تیتراژ پایانی موسیقی دارد. البته در زیرمتن فیلم دو ترانه داریم که موسیقی آن هم با نظارت خودم ساخته شد و احمد شهابی و مجتبی انصاری این دو ترانه را در استودیو خواندند و آن را ضبط کردیم.

وی درباره حضور فیلمش در جشنواره فجر امسال توضیح داد: امسال سال سختی برای فیلم‌های مستقل است. شاید حتی به سختی به رقابت جشنواره امسال راه پیدا کنیم. تعداد فیلم‌های متقاضی زیاد است و بزرگان سینما همه در جشنواره امسال حضور دارند. چه در جشنواره امسال حضور داشته باشم چه نه برای این جشنواره و همه فیلمسازان آن آرزوی موفقیت دارم. نکته دیگر در جشنواره امسال این است که فرصت برای ارائه نسخه نهایی فیلم به دفتر جشنواره کم بود. همانطور که فیلم‌هایی که دو سال پیش ساخته شده‌اند می‌توانند در جشنواره حضور داشته باشند کاش فیلم‌های مستقل هم که اساسا به سختی وارد مرحله تولید می‌شوند فرصت بیشتری برای ارائه نسخه نهایی در اختیار داشته باشند.

haraj3
حسین شهابی در پشت صحنه فیلم «حراج»

این کارگردان ادامه داد: نسخه‌ای که ما به جشنواره ارائه کرده‌ایم نسخه ناقصی است که با نسخه ایده‌آل ما فاصله زیادی داشت متأسفانه فرصت نداشتیم که تا نسخه کامل‌تری ارائه کنیم به همین دلیل شاید فیلم در جشنواره پذیرفته نشود اما مطمئنم فیلمی با مضمون متفاوت «حراج» در جشنواره امسال نداریم، اگر «حراج» در جشنواره امسال حضور داشته باشد می‌تواند رقابت خوبی با دیگر فیلم‌ها داشته باشد.

در «حراج» فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز، گیتی قاسمی، محمد کارت، مریم سرمدی و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>