سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۳۹۲ در ۹:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

ستاره‌ها مهمان پژمان جمشیدی/ استقبال از یک نمایش

pezhman

نمایش «بادی که ترا خشک کرد مرا برد» با بازی بهاره رهنما و پژمان جمشیدی دیشب میزبان چهره‌های مختلف بود.

نمایش «بادی که ترا خشک کرد مرا برد» با بازی بهاره رهنما و پژمان جمشیدی دیشب میزبان چهره‌های مختلف بود.

سوره سینما- نمایش «بادی که ترا خشک کرد مرا برد» به کارگردانی علی نرگس نژاد این روزها در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته و آخرین روزهای اجرا در این فرهنگسرا را می‌گذراند. دیروز سه شنبه ۱۰ دی ماه چهره های مختلف ورزشی و فرهنگی به تماشای این نمایش نشستند. جواد خیابانی گزارشگر فوتبال، نسیم ادبی بازیگر و کارگردان تئاتر، جواد رضویان، شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی دیشب این نمایش را تماشا کردند.

نکته جالب حضور این چهره ها پیش از ورود به سالن در لابی سالن خلیج فارس و استقبال تماشاگران تئاتر از این ستاره‌ها بود. بازار گرفتن عکس و امضا از چهره‌ها به ویژه شقایق دهقان و جواد رضویان گرم بود. از سویی دیگر، بهنام تشکر بازیگر و کارگردان تئاتر که به زودی در این سالن نمایش «دختر یانکی» را اجرا می‌کند، در این سالن مشغول تمرین‌ هستند. بهنام تشکر، یکتا ناصر و بهرام تشکر بازیگران این نمایش هستند. بهنام تشکر مدتی در سالن کنار دوستانش حضور داشت و تماشاگران از او امضا و عکس گرفتند.

در انتهای نمایش «بادی که ترا خشک کرد مرا برد» علی نرگس نژاد کارگردان روی سن آمد و از حاضران تشکر کرد، همچنین پژمان جمشیدی که با تشویق حضار روبرو شده بود از مهمانان بابت اظهار لطف و حضورشان سپاسگزاری کرد.


5 thoughts on “ستاره‌ها مهمان پژمان جمشیدی/ استقبال از یک نمایش”

  1. بسمه تعالی
    سلام
    بااحترام
    بسی خوشحالی و خوشنودی از تلاش و فعالیت شما در عرضه سینما
    موفق و موید انشاالله

  2. mahtab می‌گه:

    رمز موفقیت جناب جمشیدی در کار قبلی شان صداقت بود امیدوارم همچنان این صداقت توام باتلاش بیشتر بیشتر البته بدون غره شدن .

  3. بسمه تعالی
    سلام
    بنده هم ضمن درخواست موفقیت از باریتعالی برای اهالی سینما وتوفیق همه هنرمندان عزیز.صداقت را لازمه همه امور میدانم . انشاالل

  4. این میتواند سراغازی برراهی نو و گشودن افقی دورودراز در سینمای ایران باشد. هرازگاهی باید طرحی نو برنامه ای نو و افقی نو چون روح دمیده شود در سینمای ما.بازی با نقشهای تکراری بازیگران در فیمهای با موضوعات کلیشه ای و…باید که تغییر اساسی ببیند

Comments are closed.